Gå til innhold

Kår dolerne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg legger merke til henne. Hun skriver fra hjertet og legger ikke skjul på noe (feks innlegget om amerikaneren) En kunne virkelig merke at hun var fortvilet. Det betyr ikke at jeg tenker -herregud- om henne el. Tvertimot...det er gøy å skrive med henne da

Dere er så innmari interne noen ganger.. =/

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• ShitDiddelyDo

15

• mariaflyfly

9

• IngenLurerDenneGutten

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Klara Q - helt ugjenkjennelig i Halloweenkostyme
Skrevet

Jeg synes Klara Q scorer innmari høyt på alle områder, jeg, altså. Det er i grunnen en skam at hun aldri blir nevnt i slike kåringer.

*snøfter bittert*

Gjest nope nope nope
Skrevet

Jeg leste faktisk ikke at hun var fortvilet, selv om jeg naturligvis forsto at hun var det. Men innlegget var fullt av uhøytidelig alvor av en som så ut til å være så realistisk at hun tenkte "jaja, sånn kan det gå, og livet går videre uansett", hele tiden med en artig snert.

Det var liksom ikke noe "stakkars meg" i det innlegget, i motsetning til hvordan en dramadronning ville gjort det.

Altså: Sånn jeg definerer en dramadronning.

hun la jo opp teorier om at han hadde funnet seg andre og ikke var interessert i henne lenger selv om det bare var dataproblemer. Jeg ville sikkert laget samme teoriene om det hadde vært meg

Nå ble dette en tråd om laguna. Jeg håper hun skjønner at jeg ikke mente noe stygt med det

Gjest nope  nope nope
Skrevet

Jeg synes Klara Q scorer innmari høyt på alle områder, jeg, altså. Det er i grunnen en skam at hun aldri blir nevnt i slike kåringer.

*snøfter bittert*

lol

ShitDiddelyDo
Skrevet

hun la jo opp teorier om at han hadde funnet seg andre og ikke var interessert i henne lenger selv om det bare var dataproblemer. Jeg ville sikkert laget samme teoriene om det hadde vært meg

Nå ble dette en tråd om laguna. Jeg håper hun skjønner at jeg ikke mente noe stygt med det

Det skjønner hun nok.

Dessuten har jeg ikke sett henne her på en stund, så sannsynligvis har hun ramlet ned i et hull igjen. :)

Gjest nope nope nope
Skrevet

Her er så mange hyggelige og morsomme at det er umulig å trekke fram en spesiell. Og så liker jeg ikke slike kåringer for ingen like å bli uteglemt.

det er jo mange dolere her inne. De fleste blir jo uteglemt. Det hadde vært anderledes om bare et par ble uteglemt

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er så mange hyggelige her, og jeg har bare lyst til å kåre de to morsomste. En han og en hun.

Laguna og SDD. De burde ha funnet hverandre,synes jeg. Det hadde blitt et morsomt par.

Skrevet

Jeg forstår åpenbart Laguna helt annerledes enn dere andre, og har aldri sett på henne som noen dramadronning (altså, det ordet er veldig negativt for meg).

Tvert imot skriver hun sine mannfolkinnlegg med en artig vri og med snært hele veien, og i motsetning til en del andre lignende innlegg fra en del åpenbare dramadronninger, ser jeg at hun har både selvironi og humør når hun skriver.

Jeg synes lagunas mannfolkproblemer er utrolig morsom lesning! :)

Min tolkning av dramadronning er ikke negativ. Jeg tenker sånn: ei som finner på masse gøy ut av små ting, og lager liv og røre.

Som tråden om katten som hadde pisset på madrassen f.eks, amerikaneren og da hun trodde hun var gravid. Alle disse trådene var jo kjempeartig lesning og som du sier, så skriver hun med snert.

Så, postivt ment fra meg, altså.

:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg forstår åpenbart Laguna helt annerledes enn dere andre, og har aldri sett på henne som noen dramadronning (altså, det ordet er veldig negativt for meg).

Tvert imot skriver hun sine mannfolkinnlegg med en artig vri og med snært hele veien, og i motsetning til en del andre lignende innlegg fra en del åpenbare dramadronninger, ser jeg at hun har både selvironi og humør når hun skriver.

"Jeg synes lagunas mannfolkproblemer er utrolig morsom lesning! :) "

Nemlig, det var det jeg visste. Dere burde ha funnet hverandre;o)

Jeg synes forøvrig også hun er morsom. Og du da så klart.

Skrevet

Helt enig. :)

Laguna er kul!

Gjest Kamillete
Skrevet

43 og med barnerumpehud :)

Barnslig, voksen oppvigler ;)

That´s meeeeeeeeeee

Skrevet

Deltar aldri i slike kåringer, men unntaket er i dag:

Den hyggeligste - Det er flere! Dorthe, annegunn, frosken, laguna, laban, og sikkert mange flere. :)

Sprøeste - morsan har sprø humor. :) Og ildg virker litt småsprø i sær forstand. Sør i hyggelig forstand.

Morsomste - SDD. Og Laguna. Jo, de kunne vært bra sammen, tror jeg også. :)

Dramadronningen/kongen - Uten tvil sutrepungen Ulv.

synes

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Deltar aldri i slike kåringer, men unntaket er i dag:

Den hyggeligste - Det er flere! Dorthe, annegunn, frosken, laguna, laban, og sikkert mange flere. :)

Sprøeste - morsan har sprø humor. :) Og ildg virker litt småsprø i sær forstand. Sør i hyggelig forstand.

Morsomste - SDD. Og Laguna. Jo, de kunne vært bra sammen, tror jeg også. :)

Dramadronningen/kongen - Uten tvil sutrepungen Ulv.

synes

"Og ildg virker litt småsprø i sær forstand"

Nesten en påskjønnelse jo:-)

Men - det ryktes at jeg får skylda når noen andre finner på noe, også(?);)

Og for ordens skyld, det var ikke meg. Men den var litt morsom;)

Skrevet

"Og ildg virker litt småsprø i sær forstand"

Nesten en påskjønnelse jo:-)

Men - det ryktes at jeg får skylda når noen andre finner på noe, også(?);)

Og for ordens skyld, det var ikke meg. Men den var litt morsom;)

Det ligna vel litt mistenkelig på din form for humor, det kan du vel ikke nekte for? ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det ligna vel litt mistenkelig på din form for humor, det kan du vel ikke nekte for? ;)

Som man reder - så ligger man, som det heter.

Derfor kunne det selvsagt vært meg.

Men av en eller annen grunn har du fått være i fred, til nå i hvert fall:-)

Skrevet

Jeg garanterer at laguna ikke er noen dramaqueen. Hun er bare morsom, skarp og hyggelig, flink til å skrive og veldig grei.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"den hygligste"

Det er ikke godt å si. Det er mange hyggelige her.

"sprøeste"

Bebba. Men nå snakker jeg ikke om sprø på en "åh, hun er sprøøøøø, altså"-måte. Jeg snakker om sprø som i klin gæærn.

"morsomste"

Laguna med hennes mannfolkproblemer.

"dramadronningen/kongen"

Ulv. Den mannen er mer dramadronning enn Terje Schrøder i drag. Forskjellen er bare at Terje kødder.

Skrevet

Som man reder - så ligger man, som det heter.

Derfor kunne det selvsagt vært meg.

Men av en eller annen grunn har du fått være i fred, til nå i hvert fall:-)

Takkskarrufaenmegha! ;)

Skrevet

"den hygligste"

Det er ikke godt å si. Det er mange hyggelige her.

"sprøeste"

Bebba. Men nå snakker jeg ikke om sprø på en "åh, hun er sprøøøøø, altså"-måte. Jeg snakker om sprø som i klin gæærn.

"morsomste"

Laguna med hennes mannfolkproblemer.

"dramadronningen/kongen"

Ulv. Den mannen er mer dramadronning enn Terje Schrøder i drag. Forskjellen er bare at Terje kødder.

Ååhhhh, jeg glemte jo bebba! *gremmes*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Takkskarrufaenmegha! ;)

Neida, du er fredet:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...