Gå til innhold

Kår dolerne!!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ååhhhh, jeg glemte jo bebba! *gremmes*

Amatør!

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• ShitDiddelyDo

15

• mariaflyfly

9

• IngenLurerDenneGutten

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neida, du er fredet:)

Kunne jeg også bli fredet tror du...?

Skrevet

Amatør!

Det er så sant som det er sagt.

Forresten var det jo et langt verre nutcasetilfelle her for noen år sida. Husker du ikke hun som dikta opp familien sin og la ut bilder på nett av andres unger og sånn? ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kunne jeg også bli fredet tror du...?

Kommer ann på din status. flyfly har familie, sender jeg bilder av arne til henne får jeg gubben på nakken:-/

Skrevet

Ååhhhh, jeg glemte jo bebba! *gremmes*

Går det an å glemme henne da :o(((((((

Skrevet

Kommer ann på din status. flyfly har familie, sender jeg bilder av arne til henne får jeg gubben på nakken:-/

Jeg trodde du hadde satt av Arne til meg jeg. Det er forøvrig flott at du har videresendt ham hihi

Skrevet

*knegg*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forresten var det jo et langt verre nutcasetilfelle her for noen år sida. Husker du ikke hun som dikta opp familien sin og la ut bilder på nett av andres unger og sånn? ;)

Ja, det husker. Altså: Jeg fikk det aldri med meg her, men jeg leste om det i VG.

Mon tro om Ulv og Bebba dukker opp i VG en dag de også. :)

Gjest nope nope nope
Skrevet

hva er det egentlig med bebba? Kjenner ikke så mye til henne

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg trodde du hadde satt av Arne til meg jeg. Det er forøvrig flott at du har videresendt ham hihi

Det aller beste bildet der han gomler i seg dessert har bare du fått;)

Skrevet

Ja, det husker. Altså: Jeg fikk det aldri med meg her, men jeg leste om det i VG.

Radarpar. ;)

Skrevet

Det aller beste bildet der han gomler i seg dessert har bare du fått;)

Knis.

Men Kat-1 er kanskje ikke så interessert heller?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hun er flott hun.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Knis.

Men Kat-1 er kanskje ikke så interessert heller?

Spør henne, hehe

Skrevet

Nei, jeg har fått bebbaforbud jeg så jeg holder meg langt unna. Innimellom gjør jeg et unntak da.

Skrevet

Jo, det var ei som gjorde det ja.

Husker det... (oj, jeg har vært lenge på dol...*kremt* )

jaja :-D

Skrevet

*lol*

Da blir det serverkræsj på DOL etterpå. :-D

Når alle dolere har lest dette her og må inn på DOL for å sjekke om det _er_ Ulv og Bebba, hehe.

Skrevet

Jeg forstår åpenbart Laguna helt annerledes enn dere andre, og har aldri sett på henne som noen dramadronning (altså, det ordet er veldig negativt for meg).

Tvert imot skriver hun sine mannfolkinnlegg med en artig vri og med snært hele veien, og i motsetning til en del andre lignende innlegg fra en del åpenbare dramadronninger, ser jeg at hun har både selvironi og humør når hun skriver.

Jeg synes lagunas mannfolkproblemer er utrolig morsom lesning! :)

Laguna er kul! Syns hun kjempegrei jeg. :) Har aldri oppfattet henne som noen dramaqueen.

Hun skriver bra, (jeg er ofte enig med henne, hehe), og sier ting som de er uten å pakke dem for mye inn. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...