Gå til innhold

Kår dolerne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skjønt at hun er veldig hissig på deg, men jeg tror hun er hissig på meg også.

Innimellom glimter hun til og virker helt som hun skal. Andre ganger lurer jeg på hva det er som skjer.

Ja ja, det kan hende er noe som ikke er til å kimse av.

Egentlig synes jeg damen har helt greie meninger men så plutselig så skjærer hun ut og beskylder andre for både det ene og det andre og gir seg aldri.

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• ShitDiddelyDo

15

• mariaflyfly

9

• IngenLurerDenneGutten

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg holder det jeg ellers så er jeg redd jeg blir så forbannet at jeg lirer ut av meg noe jeg ikke burde. Sånn a la lille feite merr eller noe lignende.

"Sånn a la lille feite merr eller noe lignende"

Ha ha, du må ikke finne på;o)

Husker jeg hadde en diskusjon med henne om kosthold. Tror aldri jeg har hatt en festligere diskusjon;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Egentlig synes jeg damen har helt greie meninger men så plutselig så skjærer hun ut og beskylder andre for både det ene og det andre og gir seg aldri.

Ja, det er det jeg også synes er så rart.

Skrevet

"Sånn a la lille feite merr eller noe lignende"

Ha ha, du må ikke finne på;o)

Husker jeg hadde en diskusjon med henne om kosthold. Tror aldri jeg har hatt en festligere diskusjon;)

Så da skriver jeg et surt innlegg og kaller henne både det ene og det andre og så sender jeg det ikke :o)

Kanskje jeg begynner å bli litt gal jeg også hihi

Skrevet

Ja, det er det jeg også synes er så rart.

I begynnelsen ble jeg skikkelig sjokka, det har gått over nå :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så da skriver jeg et surt innlegg og kaller henne både det ene og det andre og så sender jeg det ikke :o)

Kanskje jeg begynner å bli litt gal jeg også hihi

Joda, bare send det du.

Det er ikke så farlig om hun kjefter litt. Da får hun noe gjøre i den tiden. Litt tidsfordriv.

Skrevet

Altså jeg skriver mest her for å ha det hyggelig jeg. Har ikke lyst til å få kjeft og ikke har jeg lyst til å bli forbannet heller. En diskusjon tar jeg gjerne men jeg gidder ikke diskutere mere med henne men det hender jeg ikke gjennomskuer trollinnleggene hennes med en gang og da er det gjort.

Ja det kan skje,prøver å holde meg unna jeg også.

Det er jo dolere hun vil ha på agnet sitt så vi bør nok holde oss unna.

Lurer på hvorfor hun plutselig ble så bereist for hun snakket om to turer etter hverandre?

Passer meg for å ikke skrive nicket hennes nå for hun søker sikkert etter nicket sitt når hun er hjemme igjen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

I begynnelsen ble jeg skikkelig sjokka, det har gått over nå :o)

Men jeg har tenkt litt på om det kan være sykdom som ligger bak, og da er det litt trist i grunnen.

Men man blir vel ikke slem av å være syk? Har lite greie på sånt jeg.

Skrevet

Joda, bare send det du.

Det er ikke så farlig om hun kjefter litt. Da får hun noe gjøre i den tiden. Litt tidsfordriv.

Er du gærn hihi. Hadde jeg gjort det hadde jeg blitt utestengt fra dol. Man skriver ikke slikt til folk, uansett.

Men jeg får ut frustrasjonen ved å sette ord på det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg holder det jeg ellers så er jeg redd jeg blir så forbannet at jeg lirer ut av meg noe jeg ikke burde. Sånn a la lille feite merr eller noe lignende.

Hehe. :)

Hva er det egentlig hun har mot deg? Jeg har ikke fått med meg det, jeg. Kan liksom ikke helt se hvordan noen her kan få noe imot deg. Du er jo ikke akkurat en av dem som krangler mest.

På den annen side har jeg jo forstått at det ikke er noe poeng i å se lete etter logikk her. :)

Skrevet

Ja det kan skje,prøver å holde meg unna jeg også.

Det er jo dolere hun vil ha på agnet sitt så vi bør nok holde oss unna.

Lurer på hvorfor hun plutselig ble så bereist for hun snakket om to turer etter hverandre?

Passer meg for å ikke skrive nicket hennes nå for hun søker sikkert etter nicket sitt når hun er hjemme igjen.

Hun har da vært innom her nettopp nå. Med eget nick men hun kan jo sikkert skrive fra utlandet også.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er du gærn hihi. Hadde jeg gjort det hadde jeg blitt utestengt fra dol. Man skriver ikke slikt til folk, uansett.

Men jeg får ut frustrasjonen ved å sette ord på det.

Men du skrev det jo nå. Ha ha ha ha. For alt du vet kan det hende hun sitter å leser nå. Ikke sikkert hun er på reise i det hele tatt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun har da vært innom her nettopp nå. Med eget nick men hun kan jo sikkert skrive fra utlandet også.

Selvfølgelig kan hun skrive fra utlandet.

Det er flust av internetkafeèr i Irak. :)

Skrevet

Men jeg har tenkt litt på om det kan være sykdom som ligger bak, og da er det litt trist i grunnen.

Men man blir vel ikke slem av å være syk? Har lite greie på sånt jeg.

Det vet jeg jo ikke så jeg tror jeg holder kjeften pent igjen.

Skrevet

oops! det har ikke jeg sett.

Fra utlandet blir vel bokstavene litt annerledes?

Skrevet

Hehe. :)

Hva er det egentlig hun har mot deg? Jeg har ikke fått med meg det, jeg. Kan liksom ikke helt se hvordan noen her kan få noe imot deg. Du er jo ikke akkurat en av dem som krangler mest.

På den annen side har jeg jo forstått at det ikke er noe poeng i å se lete etter logikk her. :)

Jeg aner ikke, det er det verste. Jeg har vel vært litt skarp da en gang hun har skrevet med annet nick.

Skrevet

Men du skrev det jo nå. Ha ha ha ha. For alt du vet kan det hende hun sitter å leser nå. Ikke sikkert hun er på reise i det hele tatt.

Men det driter jeg i for nå er hun liksom ikke her. Hva hun finner ut etterpå. blåser jeg i

Skrevet

Selvfølgelig kan hun skrive fra utlandet.

Det er flust av internetkafeèr i Irak. :)

Så damen er nok på tur enten på den ene eller andre måten :o)

Skrevet

oops! det har ikke jeg sett.

Fra utlandet blir vel bokstavene litt annerledes?

Man kan jo ha sin egen laptop så det går sikkert an.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så damen er nok på tur enten på den ene eller andre måten :o)

Ja, for det var Irak, ikke sant? :)

Kanskje hun er i de norske styrkene der nede. Oberst eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...