Gå til innhold

Pulver slankekurer

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

Hei hei,

har hørt mye om slike pulver slankekurer i det siste, og jeg lurer på om noen har prøvd det, eller kan fortelle meg noe om det? Priser? Hvor får man tak i det? Hvordan fungerer det?

Jeg forstår at det ikke bare er å drikke pulver i to uker, så er du slank for alltid, men ser på det som en fin mulighet til å få et bedre utgangspunkt for videre slanking?

Hm.. :)

Skrevet

Et heller dårlig utgangspunkt vil jeg si.

Spis mindre feit og søt mat og tren mer. Det er det eneste som duger. Alt annet er kun fjolleri som noen har fundert ut for å tjene penger.

sprelline1365380900
Skrevet

jeg har prøvd pulverkurer fra Herbalife eller noe slikt, og har dårlig erfaring med det. For det første synes jeg ikkje det er noe godt å drikke det til både frokost og lunsj.

For det andre går du raskt opp i vekt igjen dersom du ikke er MEGET bevisst på hva du spiser. (Men det mår du jo for så vidt uansett om du slanker deg.)

Viss du skal kjøpe pulverkurer, så se på nettet. Der finner du svar på det meste:)

Jeg har betre erfaring med å spise litt mindre og trimme litt mer, samt å å kun spise snop i helgen. Så min vekt viser 6 kilo mindre nå..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får jo ikke et bedre utgangspunkt av å svelge pulver. Du får et bedre ugangspunkt ved å gjøre om kostholdet ditt.

Herre min hatt!

Skrevet

Spis mer frukt og grønt, mindre fett og sukker og beveg deg mer istedet.

Gjest minus 50
Skrevet

Pulver er greit nok for å komme i gang, man "spiser seg ned" renser systemet og krymper magesekken slik at det blir lettere å legge om til den dietten man vil følge.

Jeg gjorde det i starten selv, med svært godt resultat.

Det er mange forskjellige slag på markedet, og jeg liker Herbalife med vanilje og den med sjokolade best. Smaken er egentlig ikke så nøye, det er bare for å få litt drivstoff til kroppen. Ellers er det noe som heter InZone på helsekostbutikken. Det er det verste jeg har smakt.

Den første uka gikk jeg ned 6 kg. Mange vil mene at dette var vann. I tillegg til å ta de pulvermåltidene, drakk jeg ca 3 liter vann om dagen.

Jeg fikk jo heller ikke i meg noe salt i den perioden, utenom det som er i Farris. Det gjorde også sitt til væsketapet.

Noen mener at det er tull å miste væske, men for oss som er litt runde, så har vi ofte veldig mye vann i kroppen. For mye. Det er godt å få det ut.

Så derfor vil jeg anbefale deg på det varmeste å prøve dette som en god start. Lykke til.

Gjest livsendring som må til
Skrevet

Frarådes på det sterkeste !

Med pulver går du fort ned i vekt, og når du begynner å spise igjen så legger du på det alt du har gått ned + litt til. Holder du på med dette i flere år vil du ha slanket på deg mange mange kilo. Akkurat som jeg har gjort.

Skrevet

Pulver er greit nok for å komme i gang, man "spiser seg ned" renser systemet og krymper magesekken slik at det blir lettere å legge om til den dietten man vil følge.

Jeg gjorde det i starten selv, med svært godt resultat.

Det er mange forskjellige slag på markedet, og jeg liker Herbalife med vanilje og den med sjokolade best. Smaken er egentlig ikke så nøye, det er bare for å få litt drivstoff til kroppen. Ellers er det noe som heter InZone på helsekostbutikken. Det er det verste jeg har smakt.

Den første uka gikk jeg ned 6 kg. Mange vil mene at dette var vann. I tillegg til å ta de pulvermåltidene, drakk jeg ca 3 liter vann om dagen.

Jeg fikk jo heller ikke i meg noe salt i den perioden, utenom det som er i Farris. Det gjorde også sitt til væsketapet.

Noen mener at det er tull å miste væske, men for oss som er litt runde, så har vi ofte veldig mye vann i kroppen. For mye. Det er godt å få det ut.

Så derfor vil jeg anbefale deg på det varmeste å prøve dette som en god start. Lykke til.

får man kjøpt dette på helsekost eller hvor?

Henriette1365380130
Skrevet

Du får jo ikke et bedre utgangspunkt av å svelge pulver. Du får et bedre ugangspunkt ved å gjøre om kostholdet ditt.

Herre min hatt!

Jojo, selvfølgelig, det vet jo jeg og. Og jeg har tenkt til å legge om kostholdet mitt.

Jeg bare tror at hvis jeg kunne ha begynt med et par kilo mindre så hadde motivasjonen blitt bedre. Da kunne jeg holdt på vekten, i stedenfor å måtte få den ned..

Skrevet

Et heller dårlig utgangspunkt vil jeg si.

Spis mindre feit og søt mat og tren mer. Det er det eneste som duger. Alt annet er kun fjolleri som noen har fundert ut for å tjene penger.

Tror blant annet Rimi selger Nutrilett for tre dager til under kr 30,-.

Tror og det er lurest å bare ta det noen få dager, for å få en jubelstart. Men går du på det til du er "skitlei" sprekker man kanskje med brask og bram.

Hvis jeg skulle brukt det til kick start nå, tror jeg at jeg hadde bevildget meg grønnsaker og ren kylling i tillegg, for å ikke bli sprø!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jojo, selvfølgelig, det vet jo jeg og. Og jeg har tenkt til å legge om kostholdet mitt.

Jeg bare tror at hvis jeg kunne ha begynt med et par kilo mindre så hadde motivasjonen blitt bedre. Da kunne jeg holdt på vekten, i stedenfor å måtte få den ned..

Oki, så teorien din er at du først skal kødde til forbrenninga di, sende kroppen på fettlagringsjakt, og så begynne å spise sunt, dette etter at du har gått ned en del kilo viktig muskelmasse?

Det høres særdeles dumt ut.

Skrevet

Det nesten aller aller dummeste jeg hører av slankere eller wannabeslankere er av typen:

"når jeg går tilbake til å spise vanlig igjen... da..."

Det er akkurat hva du skal gjøre til enhver tid. Spise normalt! Men hva dette vanlige innebærer av kalorier og mengder er noe en må justere på permanent basis.

Skrevet

Oki, så teorien din er at du først skal kødde til forbrenninga di, sende kroppen på fettlagringsjakt, og så begynne å spise sunt, dette etter at du har gått ned en del kilo viktig muskelmasse?

Det høres særdeles dumt ut.

Du er så j..... frekk i kjeften!!

:(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke frekk når jeg forteller sannheten.

Hadde folk hørt på meg hadde de sett resultater. Varige sådanne.

Skrevet

Han er bare ærlig, om enn litt skarp i tonen når det er på sin plass...

:-)

Skrevet

Jeg er ikke frekk når jeg forteller sannheten.

Hadde folk hørt på meg hadde de sett resultater. Varige sådanne.

Frekk i kjeften, sa jeg. Skjønner du forskjellen? Du har kanskje rett i å advare mot pulverkurer, det var ikke det "faglige" innholdet i kommentaren din jeg reagerte på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Frekk i kjeften, sa jeg. Skjønner du forskjellen? Du har kanskje rett i å advare mot pulverkurer, det var ikke det "faglige" innholdet i kommentaren din jeg reagerte på.

Og akkurat hva var det da du reagerte på?

Skrevet

Og akkurat hva var det da du reagerte på?

Tonen. Sånn jeg ser det, er det ikke nødvendig å være skarp for å få fram et poeng.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tonen. Sånn jeg ser det, er det ikke nødvendig å være skarp for å få fram et poeng.

Jeg syntes ikke jeg var skarp nå. Sarkastisk på en pen måte - for å få fram poenget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...