isadorah Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg syntes ikke jeg var skarp nå. Sarkastisk på en pen måte - for å få fram poenget. Greit. Tenker Henriette setter pris på engasjementet ditt, hun ble sikkert glad for gode råd. Takk for innsatsen:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Greit. Tenker Henriette setter pris på engasjementet ditt, hun ble sikkert glad for gode råd. Takk for innsatsen:) Bare hyggelig. Men hun hører ikke på meg. De færreste gjør det, og derfor ser de heller ikke resultater. 0 Siter
isadorah Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Bare hyggelig. Men hun hører ikke på meg. De færreste gjør det, og derfor ser de heller ikke resultater. Så du tar ikke imot sarkasmer? Bare gir dem ut.....? Hmmm. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Så du tar ikke imot sarkasmer? Bare gir dem ut.....? Hmmm. Jeg svarte "bare hyggelig" med sarkasme i blikket. 0 Siter
isadorah Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg svarte "bare hyggelig" med sarkasme i blikket. 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Oki, så teorien din er at du først skal kødde til forbrenninga di, sende kroppen på fettlagringsjakt, og så begynne å spise sunt, dette etter at du har gått ned en del kilo viktig muskelmasse? Det høres særdeles dumt ut. Planen var noe sånt, egentlig ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.