Gå til innhold

Meg selv som "statsminister"

Anbefalte innlegg

Gjest statsministerkandidat
Skrevet

Rent hypotetisk er det mange ting jeg ville gjøre hvis jeg fikk være statsminister:

* tenke en langsiktig økonomisk sikring for landet vårt, ved å bl a ikke stjele fra de rike, det er jo tross alt disse som til syvende og sist skal lønne oss "fattige" så vi får sjansen til å klare oss når oljemillionene er brukt opp.

* skjerpet kravene for langvarig bruk av sosiale ytelser, les også trygd og attføring. Disse tilbudene har blitt en "sovepute" for mange som ikke trenger det, noe som gjør at de som trenger det mest får mindre.

* skjerpet straffesystemet, spes for vold, overgrep og drap.

* gitt invandrere en "straffekvote", ved at de ble sendt tilbake til sitt hjemland etter hvor mange/alvorlige saker de blir dømt for

* gjøre det letter for bedrifter og overleve/ etablere seg i Norge. Langsiktig investering som arbeidsledighetstiltak

+++ mye mer som jeg ikke kommer på her og nå.

Hva tror dere, kunne Norge være tjent med en regjering med sånne tanker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...