Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid bruk OMO Color, men hørte noe om at Rimco skulle være like bra og billigere. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Og har du noen erfaring med det? (Eventuelt noen andre billigere merker.)

Skrevet

Rimco har de ihvertfall på Kiwi og Meny her...

Synes det funker like bra som Omo og Blenda, jeg.

sprelline1365380900
Skrevet

rimco selges på kiwi og rimi tror jeg. Har hatt mange ulike vaskepulver merker, og har aldri merket noe forskjell, enten det koster 10 kroner eller 40 kroner....

Skrevet

Billig fungerer like bra ja:) De har en på rema og.. lurer på om navnet er noe likt som bio tex.. både vanlig og color..:)

Skrevet

Billig fungerer like bra ja:) De har en på rema og.. lurer på om navnet er noe likt som bio tex.. både vanlig og color..:)

Hva med skyllemiddel? Hva er best? Og er skyllemiddel og tøymykner det samme?

Skrevet

rimco selges på kiwi og rimi tror jeg. Har hatt mange ulike vaskepulver merker, og har aldri merket noe forskjell, enten det koster 10 kroner eller 40 kroner....

Skrevet

Rimco har de ihvertfall på Kiwi og Meny her...

Synes det funker like bra som Omo og Blenda, jeg.

Skrevet

Hvis du kjøper billigmerker må du som regel dosere mye mer enn om du kjøper f eks Omo. Så akkurat vaskepulver er ikke noe jeg kjøper i billigvariant.

Skrevet

Skyllemiddel og tøymykner er det samme.

Brukte det alltid før, men nå syns jeg faktisk klærne blir finere uten. holder fasongen bedre uten. :)

Skrevet

Har ikke prøvd Rimco, men andre billigmerker. De har alltid satt hvite merker på klærne.

Skrevet

Jeg bruker mye My sensitive.. den lukter godt og er billig.. tror det er 15,- eller noe sånt på Rema

Skrevet

Hm.... jeg har alltid kjøpt omo jeg, men i dag kjøpte jeg faktisk noe billig på coop. Så får vi se da...mulig det var bomkjøp skjønner jeg. Rimco er vel Kiwi ja.

Skrevet

Skyllemiddel og tøymykner er det samme.

Brukte det alltid før, men nå syns jeg faktisk klærne blir finere uten. holder fasongen bedre uten. :)

Det har jeg også kommet fram til. Og i sommer, mens det var på det varmeste, oppdaget jeg at sengetøyet nesten aldri blir klamt hvis jeg lar være å bruke tøymykner.

Sist men ikke minst, nå når jeg har slutta å bruke det synes jeg at de som gjør det lukter noe voldsomt av skyllemiddel. Jeez, man kjenner jo lukta en halvtime før de kommer! Sånn omtrent;-)

Skrevet

Jeg har prøvd billigvarianter, men aldri blitt fornøyd.

Jeg holder meg til Omo eller Blenda.

Av og til er det på tilbud, kjøp heller mer da.

Jeg har heller ikke vært fornøyd med billige varianter av pulver til oppvaskmaskin, så akkurat slikt kjøper jeg ikke i billigprodukter.

Skrevet

Skyllemiddel, tøymykner og comfort er det samme.

Jeg bruker kun Neutral fordi den er uten parfyme. Har barn da.

Skrevet

Jeg synes Bio Tex er ganske bra som alternativ til omo. Du får kjøpt det i svære pakker på Smart Club. Jeg vet også at Felleskjøpet skal ha store forpakninger av enten denne eller Omo. Tror man sparer utrolig mye på det.

Men om tøyet er ekstra skitten bruker jeg flekkfjernerspray eller pulver, i tillegg tror det er Omo.

Gjest papirtiger
Skrevet

Det har jeg også kommet fram til. Og i sommer, mens det var på det varmeste, oppdaget jeg at sengetøyet nesten aldri blir klamt hvis jeg lar være å bruke tøymykner.

Sist men ikke minst, nå når jeg har slutta å bruke det synes jeg at de som gjør det lukter noe voldsomt av skyllemiddel. Jeez, man kjenner jo lukta en halvtime før de kommer! Sånn omtrent;-)

Enig..hvem i alle dager vil lukte som et digert sommereple eller psykedellis syrin..

Dessuten ødelegger tøymykner strechklær.

Jeg bruker tøymykner (uten parfyme) på sengetøy. Kjæresten min bruker det på håndkler, men jeg foretrekker de som sandpapir ;)

Skrevet

Enig..hvem i alle dager vil lukte som et digert sommereple eller psykedellis syrin..

Dessuten ødelegger tøymykner strechklær.

Jeg bruker tøymykner (uten parfyme) på sengetøy. Kjæresten min bruker det på håndkler, men jeg foretrekker de som sandpapir ;)

Uten tøymykner har ikke stretchklærne mine stretch. Brukte uten før, så kom jeg til en venninne som vasket dem med - plutselig var de strekkbare igjen.

Siden har jeg vasket med.

Parfymefri riktignok.

Skrevet

Uten tøymykner har ikke stretchklærne mine stretch. Brukte uten før, så kom jeg til en venninne som vasket dem med - plutselig var de strekkbare igjen.

Siden har jeg vasket med.

Parfymefri riktignok.

Hm, nå ble jeg litt forvirra. Papirtiger sier tøymykner ødelegger klæra og du sier de mister stretchen hvis jeg ikke bruker tøymykner. Det var ingenting logisk i det...?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...