Gå til innhold

Klokka stilles fra 3 til 2 ikke sant?

Anbefalte innlegg

Gjest Tjukk i huet! :)
Skrevet

Vi stiller klokka tilbake på søndag eller? Hvorfor klarer jeg ALDRI å huske hvilken vei?

Skrevet

Klokka stilles mot nærmeste sommer. :)

Altså stilles den fra 3 til 2.

Skrevet

Man skal alltid stille mot nærmeste sommer. Sånn, nå husker du det:-)

Skrevet

En time tilbake natt til søndag ja.

Du kan huske det ved å tenke at klokka skal stilles mot årets sommer. Nå har sommeren vært - altså stiller du den tilbake :-)

Skrevet

Ja, en time tilbake natt til søndag.

Var jammen godt du også svarte. Puh!

Skrevet

Var jammen godt du også svarte. Puh!

Ja, og bare slik at du skal være sikker så stilles klokka en time tilbake natt til søndag.

Jeg gjentar: 1 time tilbake natt til søndag.

Send det videre.

:-)

Skrevet

Ja, og bare slik at du skal være sikker så stilles klokka en time tilbake natt til søndag.

Jeg gjentar: 1 time tilbake natt til søndag.

Send det videre.

:-)

Heidu, natt til søndag stiller vi klokken en time tilbake. Fra 3 til 2. Jeg er sannsynligvis ikke våken på det tidspunktet, så jeg gjør det søndags formiddag når jeg plutselig ser at min klokke og pc-klokka ikke stemmer overens.

Skrevet

Heidu, natt til søndag stiller vi klokken en time tilbake. Fra 3 til 2. Jeg er sannsynligvis ikke våken på det tidspunktet, så jeg gjør det søndags formiddag når jeg plutselig ser at min klokke og pc-klokka ikke stemmer overens.

Jeg også vil si det: klokken skal stilles 1 time tilbake, alltid mot sommeren. Spre det videre!

Skrevet

Jeg også vil si det: klokken skal stilles 1 time tilbake, alltid mot sommeren. Spre det videre!

Ja, klokken stilles en time tilbake siste søndagen i oktober. Hvert år.

Skrevet

Vi pleier å gjøre det sent lørdag kveld før vi legger oss.

Skrevet

Vi pleier å gjøre det sent lørdag kveld før vi legger oss.

Jeg og. En time tilbake.

Skrevet

Jeg og. En time tilbake.

Ja, tilbaaaaake eeeeeeeeen tiiiiiiiime.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg har lært følgende:

Når våren kommer tar man FREM hagemøblene, når høsten kommer setter man dem TILBAKE.

Etter at jeg lærte denne har jeg aldri surra med sommertida.

Skrevet

Man stiller alltid MOT sommeren! - så nå må vi da stille en time bakover :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...