Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På et nettside la jeg merke til at svært mange av damene hadde pene smale øyenbryn. Synes jo dette er pent, men hver gang jeg prøver selv så bare nyser jeg.... så jeg ga opp! Gjør dere dette selv damer (og herrer også for den sagt skyld) eller går dere til saloonen? Og er det et "must"? Jeg må nok innrømme at jeg er ganske ujålete av meg...

Gjest Så pen at!
Skrevet

Har farget hår og bryn i dag. Farging av bryn og napping av bryn blir best i skjønnhetssalongen ja :-D

Skrevet

Saloonen? Ekke det der cowboyer drikker øl og skyter da? ;)

Nei, nå begynner det virkelig å bli seint.

Jeg napper selv, selv om jeg nyser og tårene renner. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det vanlig at gutter gjør det der?

Jeg har nemlig vurdert å nappe litt i mine, men det er så jævla vondt. Dessuten er det jo umulig å vite hvilke man skal nappe og hvilke man skal la bli.

Skrevet

Jeg napper litt, men ikke så de blir smale og lekre - det gidder jeg ikke!

Tar litt på undersiden, og mellom. det gjør jeg selv på badet hjemme, UTEN å nyse ;-)

Skrevet

Gjør det selv. Også her blir huden herdet, hehe. :)

Skrevet

Saloonen? Ekke det der cowboyer drikker øl og skyter da? ;)

Nei, nå begynner det virkelig å bli seint.

Jeg napper selv, selv om jeg nyser og tårene renner. ;)

AU! Salongen da! Selv om det hadde hjulpet med en sterk en tror jeg...

Skrevet

Jeg har nemlig vurdert å nappe litt i mine, men det er så jævla vondt. Dessuten er det jo umulig å vite hvilke man skal nappe og hvilke man skal la bli.

Ja det gjør jo dritvondt! Aner ikke om gutter gjør det jeg... Men noen burde ha gjort det da! Iallefall de som har en sånn evig remse av bryn fra øre til øre.

Skrevet

Gutter kan bare kan nappe mellom for å dele, og ellers klippe. Ellers er regelen at man alltid skal nappe i underkant, ikke i overkant av øyebrynet. Men det syns jeg ikke du bør gjøre. Hold deg til midten dersom du har ett øyebryn, eller klipp hvis de er lange. ;)

Her om dagen så jeg ei jente på 10-12 år i svømmehallen med ETT øyebryn. Stakkars jente... Hun hadde bart og.

Skrevet

Enig med Åsemor. Du kan ta sånn at det blir to øyebryn hvis det er problemet, men ikke nappe sånn at det blir femi. Det er ikke kult.

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gutter kan bare kan nappe mellom for å dele, og ellers klippe. Ellers er regelen at man alltid skal nappe i underkant, ikke i overkant av øyebrynet. Men det syns jeg ikke du bør gjøre. Hold deg til midten dersom du har ett øyebryn, eller klipp hvis de er lange. ;)

Her om dagen så jeg ei jente på 10-12 år i svømmehallen med ETT øyebryn. Stakkars jente... Hun hadde bart og.

Jeg har flere centimeter uten noe midt i mellom de to, så da er det kanskje ikke nødvendig at jeg gjør noe med dem. Tror ikke de er så veldig lange heller.

Kanskje jeg får spørre frisøren neste gang. De har jo kontroll på hår og sånn.

Skrevet

Jeg har flere centimeter uten noe midt i mellom de to, så da er det kanskje ikke nødvendig at jeg gjør noe med dem. Tror ikke de er så veldig lange heller.

Faren min fikk anbefalt fra frisøren å klippe øyebryna. ;) Du kan sikkert vente 20 år med å bekymre deg for det. Imens kan du jo børste de innimellom så de ligger riktig da.

Skrevet

Napper dem selv i underkant så det ikke skal bli helt viltvoksende der. I dag har jeg vært hos frisøren og fått henne til å nappe dem i fasong, da er det lett å holde det vedlike selv etterpå. :)

Ja, det er vondt!

Skrevet

Om det er helt nødvendig kommer jo an på hvordan de er naturell. Mine flyter helt utover så jeg napper dem ja. Gjør det selv hjemme og det gjør overhodet ikke vondt lenger.

Gjest Flystripa
Skrevet

Husk hårene som tyter ut av ører og nese - og ikke minst de lekre hårene oppå nesen - alt må lukes ;P

Man må lide mere, dess eldre man blir. Du er vel ikke i kategorien ungsau lengre *haha*

Skrevet

Husk hårene som tyter ut av ører og nese - og ikke minst de lekre hårene oppå nesen - alt må lukes ;P

Man må lide mere, dess eldre man blir. Du er vel ikke i kategorien ungsau lengre *haha*

Hår oppå nesa?

Gjest Flystripa
Skrevet

Hår oppå nesa?

Har du ikke sett gamlinger med hår som vokser nedover neseryggen? *lekkert*

Skrevet

Har du ikke sett gamlinger med hår som vokser nedover neseryggen? *lekkert*

Næh! Det har jeg aldri sett. hehe. Hørtes aldeles kledelig ut.

Gjest Flystripa
Skrevet

Næh! Det har jeg aldri sett. hehe. Hørtes aldeles kledelig ut.

*flirer* Skikkelig snacksy i en hårete verden ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har heldigvis lite hårvekst generelt. Det i nesa, som heller ikke er avskrekkende mye, fjerner jeg. Ørene er hårløse.

Så jeg slipper nok det der i noen år til. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...