Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har heldigvis lite hårvekst generelt. Det i nesa, som heller ikke er avskrekkende mye, fjerner jeg. Ørene er hårløse.

Så jeg slipper nok det der i noen år til. :)

Åh - våkna du nå? Nå har vi hatt det artig her lenge, vi!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh - våkna du nå? Nå har vi hatt det artig her lenge, vi!

Våken og opplagt!

Gjest Flystripa
Skrevet

Våken og opplagt!

Det er ikke jeg. Hodepine og trøtt. Snart bærs det rätt i lådan...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg gjør det selv, både i overkant og underkant.Synes ikke det gjør noe vondt. Noen ganger gjør jeg det hos frisøren.

Skrevet

Jeg har gjort det fra jeg var ganske ung så ja, nå er det som leggene...et must :)

Men det tar knappe minuttet da å få tjafset vekk de hårene som begynner å komme ut, det er jo bare vedlikehold.

Så jeg tenker ikke over det, men bare gjør det, hver-annenhver dag.

Jeg gjør det som du skjønner selv, og kjenner ingen ting, man blir jo herdet på det som det meste annet.

Men problemet ditt er helt vanlig, har nappet min mor bla. og måttet bruke lang tid, for nysing og tårer har tatt sin tid å få kontroll på :)

For de fleste vil jeg nok anbefale å begynne på salong, slik at de som kan dette gjør det kjappt og riktig, så kan man heller vedlikeholde selv etterpå.

Jeg har formet brynene naturlig, dvs, det tykke partiet fremme er der og så har jeg bare tynnet litt mer og mer bakover slik at det blir slankere og slankere.

Det ser veldig naturig ut.

Så lykke til hvis du prøver deg igjen da :)

Skrevet

Er det vanlig at gutter gjør det der?

Jeg har nemlig vurdert å nappe litt i mine, men det er så jævla vondt. Dessuten er det jo umulig å vite hvilke man skal nappe og hvilke man skal la bli.

Inntil du vet...IKKE NAPP :)

På gutter napper man ikke mye, som en generell regel mener jeg å vite.

Om brynene kryper langt ned mot øynene i mer ensomme hår så kan jo gjerne disse tas. Og mellom brynene hvis disse møtes.

Det beste du gjør hvis du vurderer det er å bruke salong første gangen, de vet, og så vedlikeholder du det selv etterpå.

Jeg napper enslige hår, grer og klipper min mann sine og det blir skikkelig "velstelt" og fint etterpå...

Men han har kraftige bryn med enkelte lange hår, og disse single som gror litt her og der.

:)

Skrevet

Jeg har nemlig vurdert å nappe litt i mine, men det er så jævla vondt. Dessuten er det jo umulig å vite hvilke man skal nappe og hvilke man skal la bli.

Hmmm.. Når jeg tenker meg om, erindrer jeg at trndernaboen mn satt og nappa øyebryna sine med steikepinsett i natt...

Jaja.

Skrevet

Nå vil jeg bare si at jeg har sjekket øyegalleriet, og brynene dine ser helt fortreffelige ut der. Bildet er litt dårlig, så for en grundigere vurdering anbefaler jeg deg å legge inn nytt bilde!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg gjør det selv. Nysingen avtar etter hvert.

Skrevet

Salong et par ganger i året, vedlikeholder og kolofarger selv ellers. Nysing er deilig =)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Nå vil jeg bare si at jeg har sjekket øyegalleriet, og brynene dine ser helt fortreffelige ut der. Bildet er litt dårlig, så for en grundigere vurdering anbefaler jeg deg å legge inn nytt bilde!

Veldig bra, bb!

*blink-blink*

Skrevet

Svært mange napper brynene sine altfor mye. Når de i tillegg tegner opp nye streker i en annen linje enn brynene naturlig skal være, ser det riktig ille ut.

Går for naturlige øyenbryn, jeg.:-)

Skrevet

Svært mange napper brynene sine altfor mye. Når de i tillegg tegner opp nye streker i en annen linje enn brynene naturlig skal være, ser det riktig ille ut.

Det finnes en mellomting da! =)

Skrevet

Ja det er jeg igrunnen enig i... farging hadde ikke vært aktuelt for meg (han mørke bryn da), men jeg tror jammen jeg skal våge meg litt frempå med pinsetten selv nå... Jeg går ikke på salong og sitter og nyser og griner for offentligheten! Kanskje når jeg er blitt litt herdet...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm.. Når jeg tenker meg om, erindrer jeg at trndernaboen mn satt og nappa øyebryna sine med steikepinsett i natt...

Jaja.

Trøndere!

Er det ikke det ene så er det det andre.

Skrevet

Jeg er også ganske ujålete, men har ganske kraftige mørke bryn, så jeg napper dem selv.

Jeg tar bare de hårene som ser "overflødige" ut, slik at brynene ser litt mindre buskete ut.

Skrevet

Trøndere!

Er det ikke det ene så er det det andre.

Og om det ikke skulle være nok, så er han jaggu meg gift med ei bergenser også. *rister på hue* Men de er jo faktisk trivelige mennesker, dah.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...