Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, skal nå vaske klær og har ikke vaskeball. Kan vel alltids bruke det rommet som er på vaskemaskinen (er vel det som er grunnen til at det er der..), men jeg har heller ikke noen mililitermåler når jeg ikke har vaskeball.

Noen som vet hvordan jeg man måle meg fram til 60ml uten vaskeball eller sånn skje med måling på?!

Skrevet

Tar det på gefülen. Men så bruker jeg kun flytende da, så det er grenser for hvor mye som detter nedi.

Skrevet

Du har vel et dl-mål i hus?

60 ml er litt over en halv dl.

*mattesjenni*

Skrevet

Tar det på gefülen. Men så bruker jeg kun flytende da, så det er grenser for hvor mye som detter nedi.

Jeg bruker korken til det flytende for å dosere jeg.

Skrevet

Nå er vel klærne dine vasket for lenge siden :) men jeg bruker aldri mål.

Det heter seg at for mye pulver gir vond lukt i klærne så jeg splatter bare litt ned i rommet for pulver.

Heller litt for lite enn for mye altså :)

Det er jo sjelden at klærne er så skitne at de ikke blir rene da, har iallefall ikke hatt det problemet.

:)

Skrevet

Har aldri målt jeg -bare har oppi litt etter som hvor mye vask jeg har........måler man altså? :)

Skrevet

Takk for alle svar (igjen.. :P ) Fikk vasket klærne mine og det virker som om Rimco funker like bra som Omo, og 60ml ER fire spiseskjeer! Genial ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...