Gå til innhold

I dag er jeg 30!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er jeg 30,eller???? :o). I dag har jeg feiret med familie.

Fikk til sammen 4500 kr og er veldig fornøyd.

I morgen venter fest med venner og temaet for kvelden er "lign en kjendis".

Gleder meg så utrolig mye.Jeg skal være Mette Marit. Det kommer til å bli SÅ bra.

Måtte bare fortelle det!

Skrevet

Gratulere masse! Jeg sitter her med en dårlig klump i magen siden det er min tur om en drøy uke... :(

Skrevet

Gratulere masse! Jeg sitter her med en dårlig klump i magen siden det er min tur om en drøy uke... :(

Det går så bra, Velouria! ingen problem å passere 30 :)

For meg var det mye større nedtur å bli 20, da trodde jeg at jeg måtte bli voksen...

Skrevet

Gratulerer med dagen!

30årene var mine "beste" år!

Skrevet

Det går så bra, Velouria! ingen problem å passere 30 :)

For meg var det mye større nedtur å bli 20, da trodde jeg at jeg måtte bli voksen...

Det er det jeg frykter at jeg må bli nå, tenkte ikke tanken engang da jeg ble 20. Også er det så mye jeg skulle gjort syns jeg som jeg ikke har rukket fordi jeg har rotet bort tiden. Skulle nesten tro jeg var på vei i graven, men det er jeg ikke. Bare litt aldersdeprimert. ;)

Skrevet

Det er det jeg frykter at jeg må bli nå, tenkte ikke tanken engang da jeg ble 20. Også er det så mye jeg skulle gjort syns jeg som jeg ikke har rukket fordi jeg har rotet bort tiden. Skulle nesten tro jeg var på vei i graven, men det er jeg ikke. Bare litt aldersdeprimert. ;)

Gratulerer med dagen.

Det er nå moroa begynner. =)

Skrevet

Gratulerer med dagen.

Det er nå moroa begynner. =)

Døh! Jeg er bare 29. det er Ilovenewyork som har blitt gammel.

Skrevet

Døh! Jeg er bare 29. det er Ilovenewyork som har blitt gammel.

ok =)

Da begynner det ikke før til neste år, da ;)

Skrevet

Jeg tror jeg gjorde det så grundig da jeg ble 20 at alderen ikke har plaget meg etter det :)

Jeg tok det så tungt at en venninne som hadde fylt 20 en måned før meg måtte trøste meg!

Så trøsten for deg må bli at nå vil det å bli 40, 50, 60 osb gå som en lek :)

Det kaller jeg langtidsperspektiv!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Gratulerer med overstått, og lykke til med partai i kveld!

Skrevet

Tusen takk alle sammen.

Jeg GLEDER meg til i kveld....,men ikke så mye til i morgen...:o)...(fyllesyk)

Melder i morgen hvis jeg er i form til det.

Nå må jeg snart dusje å hoppe inn i Mette Marit kostyme.I dag skal hun være "utagerende" :o).

Skrevet

Velouria...det er etter at du runder tretti at moroa virkelig begynner ;-D

Ingen ting å grue seg for med andre ord. :)

Skrevet

Velouria...det er etter at du runder tretti at moroa virkelig begynner ;-D

Ingen ting å grue seg for med andre ord. :)

Jeg vet ikke om samfunnet takler mer moro fra meg, men jeg skal selvsagt gjøre mitt beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...