Gå til innhold

Hva skal dere bruke lørdagen til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt har jeg bare spist frokost som gikk over i lunsj, lest aviser og dusjet. Pluss lekt litt med lille Squishy. Nå skal vi snart begynne med rydding og vasking av leiligheten, for vi får venner på besøk i fire-tiden. Vi skal følge med på hvordan det går med Vålerenga (tips: kampen går på webtv på tv2), og håpe at de vinner. Da blir resten av kvelden koseligere for alle mann :)

Når venner har gått og Squishy er i seng, så skal jeg drikke ferdig flasken med vin som jeg så vidt begynte på i går. Var noe helt grusomt trøtt.

Skrevet

Lørdagen skal brukes til bytur med guttene, bitte opp planter og hekk i hagen før vinteren, sette inn hagemøbler, sette pizzadeig, rydde litt, og ikke minst fotball! Så blir det en rolig tv-kveld resten av kvelden...

Skrevet

Vi RYDDER!!!!

Nå er det 8 år siden vi bygde huset, og vi har fremdeles ett soverom igjen som ikke er innredet. Inn der har vi stuet all verdens rusk og rask som vi har flyttet på ørten ganger. Nå skal rommet tømmes for rot og vi skal gjøre det ferdg!

Har gjort MASSE i dag, og nå har min kjære kjørt avgårde på søpla med rasket.

Utrolig hvor mye jeg / vi har spart på oppgjennom årene. Finner kort og brev og små dikt fra ungdomstida, kvitteringer som er 10-15-20 år gamle, den flotte kikkerten som jeg fikk for 10 år siden dukket opp, nesten ubrukt, talen fra forloveren min fant jeg, pent rullet sammen med rød sløyfe rundt ++++++

Deilig!

Skrevet

Først sove lenge. *s*

Så ble det shopping! :-D

Ikveld skal vi spille biljard med noen venner. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg skulle egentlig på et møte i jobbsammenheng hele lørdagen, men siden pappa'n i huset ble syk i natt er jeg hjemme. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, egentlig.

Sannsynligvis skal jeg tenke over livet mitt, prøve å finne en løsning. Min ektemann avslørte i går kveld at han har tatt opp igjen kontakten med gamlekjæresten, så her går det mot skilsmisse. Det krever jo litt planlegging, ja.

Å nei, føler med deg.

*Trøsteklem*

Skrevet

Når han besvimer er det litt vanskelig å ta godt vare på en 3-åring og en 4-åring. Men en sånn ordinær sjuke hadde han fint taklet. Han er egentlig helt ekstraordinær, så det var kanskje derfor jeg begynte å stole på han?

Det var da trasige greier... Nei, klart du må ta deg av barna når det er slik fatt.

Men du, ikke slutt å stole på folk selv om denne ene viktige og spesielle skuffet så mye. Gjør man det, blir det bare bitter og innesluttet.

Det kan være vanskelig, men jeg pleier å prøve å tenke litt perspektiver når noe butter imot: 'Vi er friske, barna har venner og det går bra på skolen, vi har mat hver dag, det er ikke krig her, ingen naturkatastrofer...' osv.

Det er mye å være takknemlig for. Tross alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...