Gå til innhold

Brodern vet akkurat hva jeg trenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du trenger heller en psykolog.

;)

Hun siste løp skrikende til alle kanter.

Skrevet

"Men jeg vet i hvert fall hva en kvinne er godt for"

Der sa du noe. Kona ligger enda - og jeg tar ikke hintet?

Si : Pell deg opp kjerring, og jobb, i graven skal du hvile, ikke her!

I en respektfull tone selvsagt.

:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Si : Pell deg opp kjerring, og jobb, i graven skal du hvile, ikke her!

I en respektfull tone selvsagt.

Ok:)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Husk verneutstyr og fluktplan?

Hyst, hun er i sving med noe nede (jeg sitter oppe) mukler jeg nå - blir jeg satt i arbeid:-)

Skrevet

Nytt grunnkurs?

Hehe, ja kanskje det ikke hadde vært så dumt.

Skrevet

Hyst, hun er i sving med noe nede (jeg sitter oppe) mukler jeg nå - blir jeg satt i arbeid:-)

Best å holde lav profil da.

Skrevet

Hehe, ja kanskje det ikke hadde vært så dumt.

*roter i skap etter plansjer og gamle bøker"

*Mumler* Hardyguttene, Fantomet, Billy, Praktisk førstehjelp.... nei.

Skrevet

Du tenger en å leve parallelt med - en som tåler alle dine unoter og rare påfunn, en som VET, når alle andre svikter, en som er den første du vil fortelle noe til, -en å oppleve alt med! ;= - men de gror ikke på trær - stort sett er VI gift alt - - hihi

Skrevet

Du tenger en å leve parallelt med - en som tåler alle dine unoter og rare påfunn, en som VET, når alle andre svikter, en som er den første du vil fortelle noe til, -en å oppleve alt med! ;= - men de gror ikke på trær - stort sett er VI gift alt - - hihi

Jeg skjønner det krever en del. Et overmenneske spør du meg. Kanskje det må et helt team til å takle det der.

Hvem er VI?

Skrevet

Jeg skjønner det krever en del. Et overmenneske spør du meg. Kanskje det må et helt team til å takle det der.

Hvem er VI?

Vi er sånne som meg :)

Skrevet

Vi er sånne som meg :)

Vi har jo noe som heter kloning?

Skrevet

Det er jo kjekt å ha en bestevenn man kan kline og ha sex med...? Hva er bedre enn det???????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...