keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Du trenger heller en psykolog. Hun siste løp skrikende til alle kanter. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 "Men jeg vet i hvert fall hva en kvinne er godt for" Der sa du noe. Kona ligger enda - og jeg tar ikke hintet? Si : Pell deg opp kjerring, og jobb, i graven skal du hvile, ikke her! I en respektfull tone selvsagt. :-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Si : Pell deg opp kjerring, og jobb, i graven skal du hvile, ikke her! I en respektfull tone selvsagt. :-) Ok:) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Ok:) Husk verneutstyr og fluktplan? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Husk verneutstyr og fluktplan? Hyst, hun er i sving med noe nede (jeg sitter oppe) mukler jeg nå - blir jeg satt i arbeid:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Nytt grunnkurs? :-) Hehe, ja kanskje det ikke hadde vært så dumt. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Hyst, hun er i sving med noe nede (jeg sitter oppe) mukler jeg nå - blir jeg satt i arbeid:-) Best å holde lav profil da. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Hehe, ja kanskje det ikke hadde vært så dumt. *roter i skap etter plansjer og gamle bøker" *Mumler* Hardyguttene, Fantomet, Billy, Praktisk førstehjelp.... nei. 0 Siter
flisa Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Du tenger en å leve parallelt med - en som tåler alle dine unoter og rare påfunn, en som VET, når alle andre svikter, en som er den første du vil fortelle noe til, -en å oppleve alt med! ;= - men de gror ikke på trær - stort sett er VI gift alt - - hihi 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Du tenger en å leve parallelt med - en som tåler alle dine unoter og rare påfunn, en som VET, når alle andre svikter, en som er den første du vil fortelle noe til, -en å oppleve alt med! ;= - men de gror ikke på trær - stort sett er VI gift alt - - hihi Jeg skjønner det krever en del. Et overmenneske spør du meg. Kanskje det må et helt team til å takle det der. Hvem er VI? 0 Siter
flisa Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg skjønner det krever en del. Et overmenneske spør du meg. Kanskje det må et helt team til å takle det der. Hvem er VI? Vi er sånne som meg 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Vi er sånne som meg Vi har jo noe som heter kloning? 0 Siter
bb71 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Det er jo kjekt å ha en bestevenn man kan kline og ha sex med...? Hva er bedre enn det??????? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.