Gå til innhold

Sitter å grubler i de sene nattetimer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig, der er det veldig fint å bo.

*kremt* snur meg rundt etter naboer..

Gjest hilsen en fra skedsmokorset - vardåsen
Skrevet

*kremt* snur meg rundt etter naboer..

he, he

:-)))

Skrevet

Jeg bodde på Grefsen i tidlige barneår, men husker ikke annet enn ansiktet på vertinnen.

Oslo har veldig mye bra å by på av flotte boområder. Synd at det koster så enormt.

Tror faktisk aldri jeg har vært i drabantbyene mens jeg har bodd i Oslo. Hm... er det rart eller vanlig? :-)

Grünerløkka var bra da jeg bodde der, men jeg har opplevd det som betydelig mer rølpete ved senere besøksanledninger. Det kan selvsagt skyldes at jeg i mellomtiden har blitt tilvent atskillig roligere forhold, men likevel...

Deler av Grünerløkka er veldig bra, andre deler er mer kjipe.

Dessuten er prisene altfor høye her. Den siste treromsen her gikk for 2 300 000. Helt sykt, spør du meg

Gjest svaksterk
Skrevet

Ja, skjønner hva du mener. Fint at du tenker at hun har hatt det bra hos deg! :)

Mistet jo katten min selv nylig, nå har jeg to (!) nye. Hehe. :)

Gikk det lenge før du skaffet de nye?

Vurderer om jeg skal skaffe meg ei. Tenkte å vente et par mnd, i tilfelle hun dukker opp :-)

Skrevet

Gikk det lenge før du skaffet de nye?

Vurderer om jeg skal skaffe meg ei. Tenkte å vente et par mnd, i tilfelle hun dukker opp :-)

Hei, lenge siden jeg har vært online, så dette svaret kommer litt sent... :)

Gikk ikke så lenge før vi fikk tak i nye, mest fordi samboeren maste sånn. :) Tok vel kanskje en måned eller noe sånt.

Hadde det vært opp til meg, så hadde vi nok ikke fått noen ny katt, iallfall ikke så tidlig. Var jo bekymret for at den nye katten skulle lide samme skjebne (vi bor tett inntil en trafikkert vei med 80-sone), men samboeren syntes det var så trist og tomt i huset uten katten.

Gjest svaksterk
Skrevet

Hei, lenge siden jeg har vært online, så dette svaret kommer litt sent... :)

Gikk ikke så lenge før vi fikk tak i nye, mest fordi samboeren maste sånn. :) Tok vel kanskje en måned eller noe sånt.

Hadde det vært opp til meg, så hadde vi nok ikke fått noen ny katt, iallfall ikke så tidlig. Var jo bekymret for at den nye katten skulle lide samme skjebne (vi bor tett inntil en trafikkert vei med 80-sone), men samboeren syntes det var så trist og tomt i huset uten katten.

Ja, jeg har bestemt meg for å vente til over jul.

Katten kan jo komme tilbake hvis jeg er heldig :-)

Håper det går fint nå, med veien så nært. Her er også vei nære, litt dumt, men katter kan jo bli overkjørt på øde landeveier også.

Skrevet

Ja, jeg har bestemt meg for å vente til over jul.

Katten kan jo komme tilbake hvis jeg er heldig :-)

Håper det går fint nå, med veien så nært. Her er også vei nære, litt dumt, men katter kan jo bli overkjørt på øde landeveier også.

Katt:

Hvordan får man et kattekrek til å slutte å dra alt papiret av dorullen?

Gjest svaksterk
Skrevet

Katt:

Hvordan får man et kattekrek til å slutte å dra alt papiret av dorullen?

:-) Det hørtes ganske gøy ut det der, ihvertfall de første gangene ;-)

Jeg vet ikke, irettesette den når den gjør det, fjerne den fra situasjonen? Si NEI :-) Noe sånn kanskje?

Ellers er det jo ganske sjarmerende å se på da :)

Skrevet

:-) Det hørtes ganske gøy ut det der, ihvertfall de første gangene ;-)

Jeg vet ikke, irettesette den når den gjør det, fjerne den fra situasjonen? Si NEI :-) Noe sånn kanskje?

Ellers er det jo ganske sjarmerende å se på da :)

Veldig sjarmerende, ligner på mumien fra skrekkfilmen. Hun ruller seg inn i det og river det opp i småbiter og strør det overalt.

Gjest Miss Meee
Skrevet

Veldig sjarmerende, ligner på mumien fra skrekkfilmen. Hun ruller seg inn i det og river det opp i småbiter og strør det overalt.

hehe :-)

Gjest svaksterk
Skrevet

Hørtes kult ut :))

Lite sjarmtroll!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...