Gjest Shira12 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Nå er det andre dagen hunden har magesjau *urk* Men kommer det slim også. Hun vil ikke spise, men virker grei nok, hun er ikke sløv eller noe. Noen som har peiling? Er sambo som styrer mest med hunden når det kommer til helsen hennes, men han er på jakt. Hva bør jeg gjøre? Noen gode tips? For slim er vel ikke bra eller? Det renner ut av henne, hun har null kontroll. Er en liten dachs dette, på 2 år. 0 Siter
Excelsion Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Sett den på en diett med ris og kylling. Det kurerer det meste. Spiser sikkert til slutt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Ring dyrlegen... Har akkurat snakket med dyrlegen. men han var jo såklart bortreist. Skulle ikke gi henne noe annet enn vann, evnt potetmel i litt vann. Ble hun verre skulle jeg ringe vakttlf. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Sett den på en diett med ris og kylling. Det kurerer det meste. Spiser sikkert til slutt. Snakket akkurat med dyrlegen. Kunne prøve med litt kokt ris i morgen, men i dag skulle hun bare ha vann. Men takk for tips :-) 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Har akkurat snakket med dyrlegen. men han var jo såklart bortreist. Skulle ikke gi henne noe annet enn vann, evnt potetmel i litt vann. Ble hun verre skulle jeg ringe vakttlf. Er hunden din slapp ellers? Har ikke peiling på hunder jeg, men katter. Blir hunden slappere eller får feber så tror jeg nok du bør kontakte vakta! Håper du slipper det-for det er dyrt Lykke til med hunden 0 Siter
Kat-1 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har to hunder som flyr høyt og lavt ute i marka. Hender de får i seg noe lurt i ny og ned. Jeg pleier å se det litt an, gi dem vann og eventuelt litt kokt ris. Det er lett å bli bekymra for hunden sin når den blir syk. Kan jo ikke fortelle deg hva som er i veien. Hvis hunden ikke blir bedre etter et par dager ville jeg ha ringt veterinær. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har to hunder som flyr høyt og lavt ute i marka. Hender de får i seg noe lurt i ny og ned. Jeg pleier å se det litt an, gi dem vann og eventuelt litt kokt ris. Det er lett å bli bekymra for hunden sin når den blir syk. Kan jo ikke fortelle deg hva som er i veien. Hvis hunden ikke blir bedre etter et par dager ville jeg ha ringt veterinær. Jeg pratet med dyrlegen, skulle gi henne vann i dag, og ris i morgen. Ble hun verre skulle jeg ringe vakttlf. Ellers skulle jeg se det an, og komme med henne på mandag om ting var verre. Hun er altspisendes ;-) så hun kan ha fått i seg noe ute ja. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Er hunden din slapp ellers? Har ikke peiling på hunder jeg, men katter. Blir hunden slappere eller får feber så tror jeg nok du bør kontakte vakta! Håper du slipper det-for det er dyrt Lykke til med hunden Ikke så veldig slapp, hun svirrer rundt ute og ser normal ut. Satser på at hun bare har reagert på noe, og at hun snart er i normalt gjenge igjen. Skulle ringe vakta om hun ble verre fikk jeg beskjed om av vår dyrlege, så jeg får bare se det an. Det som visstnok var litt skummelt var forgiftning, at hun har spist noe hun abselutt ikke bør spise. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Ikke så veldig slapp, hun svirrer rundt ute og ser normal ut. Satser på at hun bare har reagert på noe, og at hun snart er i normalt gjenge igjen. Skulle ringe vakta om hun ble verre fikk jeg beskjed om av vår dyrlege, så jeg får bare se det an. Det som visstnok var litt skummelt var forgiftning, at hun har spist noe hun abselutt ikke bør spise. Sikkert ikke forgiftning, da hadde bikkja spydd framfor å få det ut den andre veien 0 Siter
Gjest Miss Meee Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Hunden min hadde det, først med slim, og så kom det blod. Han hadde fått betennelse i tykktarmen, og fikk meds. Hvis det kommer blod i tillegg til slim, bør han til dyrlegen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Sikkert ikke forgiftning, da hadde bikkja spydd framfor å få det ut den andre veien Ok. Har ikke peiling jeg, så det var greitt og vite :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Hunden min hadde det, først med slim, og så kom det blod. Han hadde fått betennelse i tykktarmen, og fikk meds. Hvis det kommer blod i tillegg til slim, bør han til dyrlegen. Ok, da skal jeg passe på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.