Patsi Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Er det noen plasser man kan følge med på kampen, enten på tv eller radio eller på nett? Noen som vet? 0 Siter
tussetrollet Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Mange aviser har live-oppdatering, som vg, dagbladet, nettavisen, bt osv. Radio: nrk, p4, kanal24 har fotballsendinger, men jeg vet ikke om noen sender kun start-ffk. Nrk sender kampen på nett-tv, koster 50 kr (med kommentator) 0 Siter
tussetrollet Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Mange aviser har live-oppdatering, som vg, dagbladet, nettavisen, bt osv. Radio: nrk, p4, kanal24 har fotballsendinger, men jeg vet ikke om noen sender kun start-ffk. Nrk sender kampen på nett-tv, koster 50 kr (med kommentator) Hvis du går innpå f-b.no så er det en link til Radio Fredrikstad øverst til venstre. Regner med at de sender kampen... Heia start! 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Mange aviser har live-oppdatering, som vg, dagbladet, nettavisen, bt osv. Radio: nrk, p4, kanal24 har fotballsendinger, men jeg vet ikke om noen sender kun start-ffk. Nrk sender kampen på nett-tv, koster 50 kr (med kommentator) Jeg fant en del kamper man kunne bestille på NRK nett-tv i kveld, men ikke Start-Fredrikstad... 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 De sender den på kanal+. Heia,heia start!!!!!!! 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 De sender den på kanal+. Heia,heia start!!!!!!! Jaa, heia Start!! *irriterer meg over at jeg ikke har canal+* 0 Siter
tussetrollet Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg fant en del kamper man kunne bestille på NRK nett-tv i kveld, men ikke Start-Fredrikstad... Nei, ser det nå at det er canal+ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.