Gå til innhold

Start - Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen plasser man kan følge med på kampen, enten på tv eller radio eller på nett? Noen som vet?

Skrevet

Mange aviser har live-oppdatering, som vg, dagbladet, nettavisen, bt osv.

Radio: nrk, p4, kanal24 har fotballsendinger, men jeg vet ikke om noen sender kun start-ffk.

Nrk sender kampen på nett-tv, koster 50 kr (med kommentator)

Skrevet

Radio: nrk, p4, kanal24 har fotballsendinger, men jeg vet ikke om noen sender kun start-ffk.

Hvis du går innpå f-b.no så er det en link til Radio Fredrikstad øverst til venstre. Regner med at de sender kampen... Heia start!

Skrevet

Jeg fant en del kamper man kunne bestille på NRK nett-tv i kveld, men ikke Start-Fredrikstad...

Skrevet

De sender den på kanal+.

Heia,heia start!!!!!!!

Skrevet

De sender den på kanal+.

Heia,heia start!!!!!!!

Jaa, heia Start!!

*irriterer meg over at jeg ikke har canal+*

Skrevet

Jeg fant en del kamper man kunne bestille på NRK nett-tv i kveld, men ikke Start-Fredrikstad...

Nei, ser det nå at det er canal+

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...