Gå til innhold

Kan man være dritings og likevel ikke miste noen heminger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa, men jeg føler det egentlig ikke på den måten. Jeg har jo et helhetlig bilde av hvor mye jeg hadde drukket og hvordan jeg oppførte meg den kvelden, så kontroll har jeg på en måte likevel. Og de tinga som forsvinner er som regel ubetydelige.

Det skremte meg i starten når jeg nettopp hadde begynt å drikke. Nå har jeg bare vent meg til at venninner kan komme med ting som jeg har "mista" =)

Så lenge du ikke blir lurt opp i stry, er det jo greit.

Men å holde på å lure andre er forhåpentligvis noe de fleste vokser raskt av seg...

Skrevet

Jeg kan ikke vite om jeg har glemt noe, for det ville jeg jo ikke huske.. men jeg har aldri opplevd at noen har fortalt meg at jeg gjorde eller sa noe jeg ikke kan huske dager etterpå.

Skrevet

Så lenge du ikke blir lurt opp i stry, er det jo greit.

Men å holde på å lure andre er forhåpentligvis noe de fleste vokser raskt av seg...

Ja, det håper jeg da! =)

Skrevet

Hi hi

Det er det genialt at vi fester sammen, for da kan du huske litt og jeg litt, og til sammen så husker vi alt ;)

Eller, som jeg skrev til amber, dere kan ta med dere en brunette som kan huske hele bildet for dere. *Snill*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eller, som jeg skrev til amber, dere kan ta med dere en brunette som kan huske hele bildet for dere. *Snill*

He he.. Du kan være støttekontakten vår =)

Skrevet

He he.. Du kan være støttekontakten vår =)

Jeg stiller opp jeg, vet du :-)

Skrevet

Hi hi

Det er det genialt at vi fester sammen, for da kan du huske litt og jeg litt, og til sammen så husker vi alt ;)

haha nettopp!!

Skrevet

Jeg stiller opp jeg, vet du :-)

Da er du utnevnt til støttekontakt på festene våre, lurulf. hehehe

Skrevet

Det høres ut som om dere blondiner kan trenge en brunette til å bli med dere på festene og fortelle dere hva dere opplevde etterpå ;-)

Bli med på festene våre kan du gjerne. Om du skal oppdatere oss etterpå er jeg litt mer usikker på...heheh. :)

Skrevet

Bli med på festene våre kan du gjerne. Om du skal oppdatere oss etterpå er jeg litt mer usikker på...heheh. :)

Du er redd jeg skal si for mye?

Jeg får se det litt an. Blir sannheten for ille, kan jeg alltids pynte litt på den ;-)

Skrevet

Du er redd jeg skal si for mye?

Jeg får se det litt an. Blir sannheten for ille, kan jeg alltids pynte litt på den ;-)

Ok, da er det i boks. *s*

Skrevet

Det er ingen fasit på dette.

Man må lære å håndtere alkohol. Det kommer ikke av seg selv. The hard way er å bli drita, syk, drita, syk... helt til man forstår at det handler om å drikke mindre, roligere, til rett tid og avslutte i rett tid. Man må tilogmed lære at man slett ikke trenger å sjangle og snakke veldig høyt feks, selv om man er full.

De fleste av oss finner ut av det før det begynner å bli pinlig, men noen opprettholder dessverre fjortissmåten til rynkene setter seg og vel så det.

Blackout... det går fint an å ha blackout og oppføre seg helt eksemplarisk, være sosial og hyggelig og heller ikke bli syk.

Gjest dagen derpå
Skrevet

Det er ingen fasit på dette.

Man må lære å håndtere alkohol. Det kommer ikke av seg selv. The hard way er å bli drita, syk, drita, syk... helt til man forstår at det handler om å drikke mindre, roligere, til rett tid og avslutte i rett tid. Man må tilogmed lære at man slett ikke trenger å sjangle og snakke veldig høyt feks, selv om man er full.

De fleste av oss finner ut av det før det begynner å bli pinlig, men noen opprettholder dessverre fjortissmåten til rynkene setter seg og vel så det.

Blackout... det går fint an å ha blackout og oppføre seg helt eksemplarisk, være sosial og hyggelig og heller ikke bli syk.

Men hva er egentlig blackout da? Husker man noe etterpå da?

Skrevet

Men hva er egentlig blackout da? Husker man noe etterpå da?

Nei. Men andre kan jo fortelle hvordan du har vært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...