Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rede til å hive ut hele ISDN telefonen... og ønsker heller å ha en Ip telefon. Men hvilke varianter finnes det?

Jeg har finni ut av at telenor og telio kan levere. Hvem andre? Og hva koster i få, ha og å bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skype (og skypetelefon) virker helt fint. Billigere blir det vel ikke, 14 øre minuttet uten noen fastavgift eller startavgift. www.skype.com . Min fasttelefonregning gikk ned med 90%.

Skrevet

Jeg har Telenor nå og er godt fornøyd, men jeg kommer til å bytte til Telio snart fordi de er billigere. Telio har ingen tellerskritt eller oppstartavgift og du kan ringe gratis til mesteparten av Europa og USA for en fast avgift på kr. 159,- pr. mnd. De tar kr. 495,- i etablering for modemet. Du kan ikke bruke ISDN-telefonen din til IP-telefoni. Du trenger en vanlig analog telefon. Ellers finnes det haugevis av leverandører. Noen seriøse, men mange som vil forsvinne etter en tid. Noen har gått konkurs allerede.

Skrevet

Skype (og skypetelefon) virker helt fint. Billigere blir det vel ikke, 14 øre minuttet uten noen fastavgift eller startavgift. www.skype.com . Min fasttelefonregning gikk ned med 90%.

Hvordan funker dette. Laster ned programvaren -ok., men så da? Kan man bruke den vanlige analoge telefonen? .og åssen da? Jada... helt blond, men takknemlig om du kunne ta teskjea i bruk :-)

Skrevet

Hvordan funker dette. Laster ned programvaren -ok., men så da? Kan man bruke den vanlige analoge telefonen? .og åssen da? Jada... helt blond, men takknemlig om du kunne ta teskjea i bruk :-)

Last ned Skype, istaller og velg norks språk, registrer deg, kjøp for 10€ i Skypeout tellerskritt med kredittkort. Hvis du trenger et inngående nummer (jeg bruker ikke det, men mobilen som innngående) så kan du bestille et SkypeIn nummer

http://www.skype.com/products/skype/windows/downloading.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...