keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Rødhårede må inn i styrene! Minst en rødhåret i hvert TV-program! Er det flere som trenger kvoteres inn? Jo: kjevhendte! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Juhu, dobbel sjanse jeg da! Så du er rødhåret og kjevhendt? Etter den "glemme når man drikker" tråden lurte jeg på om du var blondine... *Spøker* 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Så du er rødhåret og kjevhendt? Etter den "glemme når man drikker" tråden lurte jeg på om du var blondine... *Spøker* *Kremt* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 *Kremt* Er du også blondine? Jeg må innrømme at jeg langt i fra har oversikten :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Bra tiltak! Jeg stiller frivillig opp som representant for kjevhendte! Mine viktigste saker vil være: - symaskiner til kjevhendte - fritak fra kalligrafiskrift for kjevhendte i skolen - påbud om borddekking i restauranter: annenhver kuvert skal ha bestikk og glass dekket motsatt vei - Ringpermer og spiralskriveblokker med ringen motsatt vei 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Er du også blondine? Jeg må innrømme at jeg langt i fra har oversikten :-) Jepp Nå skal det jo sies at jeg driver å blir mørkere med alderen da... *hvisker: gror cellene da tro?* 0 Siter
DarkPink Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Så du er rødhåret og kjevhendt? Etter den "glemme når man drikker" tråden lurte jeg på om du var blondine... *Spøker* Niks, jeg er en fyrig rødtopp som man ikke kommer med blondinevitser til!! *brette opp ermene* Er farga rødt da. Når sant skal sies er jeg egentlig.. gråhåret? Men rødt/røbrunt passer mye bedre til personligheten min. Og så er jeg _venstrehendt_ ja, ikke keivhendt, som betyr feilhendt.. =p 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jepp Nå skal det jo sies at jeg driver å blir mørkere med alderen da... *hvisker: gror cellene da tro?* "*hvisker: gror cellene da tro?* " Javisst, men det er egentlig motsatt. Håret har en innebygget sensor som teller antall hjerneceller. Etter vert som hjernecellene gror, mørkner håret. :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Bra tiltak! Jeg stiller frivillig opp som representant for kjevhendte! Mine viktigste saker vil være: - symaskiner til kjevhendte - fritak fra kalligrafiskrift for kjevhendte i skolen - påbud om borddekking i restauranter: annenhver kuvert skal ha bestikk og glass dekket motsatt vei - Ringpermer og spiralskriveblokker med ringen motsatt vei Og, ikke minst, penner med blekk som tørker _før_ venstrehånda kommer feiende over det man nettopp har skrivet og drar alt utover! 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Bra tiltak! Jeg stiller frivillig opp som representant for kjevhendte! Mine viktigste saker vil være: - symaskiner til kjevhendte - fritak fra kalligrafiskrift for kjevhendte i skolen - påbud om borddekking i restauranter: annenhver kuvert skal ha bestikk og glass dekket motsatt vei - Ringpermer og spiralskriveblokker med ringen motsatt vei Det er noen problemer. Men ringblokka kan vel snues opp/ned? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 "*hvisker: gror cellene da tro?* " Javisst, men det er egentlig motsatt. Håret har en innebygget sensor som teller antall hjerneceller. Etter vert som hjernecellene gror, mørkner håret. :-) Johooooooooooo )) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Det er noen problemer. Men ringblokka kan vel snues opp/ned? Ja, men da blir margen på feil side. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Niks, jeg er en fyrig rødtopp som man ikke kommer med blondinevitser til!! *brette opp ermene* Er farga rødt da. Når sant skal sies er jeg egentlig.. gråhåret? Men rødt/røbrunt passer mye bedre til personligheten min. Og så er jeg _venstrehendt_ ja, ikke keivhendt, som betyr feilhendt.. =p Beklager, "kjevhendt" var en ren miss. Jeg vet godt at det korrekte er å si venstehendt... Rødhåret og fyrrig, du har temperament da, selv om håret et farget :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Må jeg? Det er ikke så mange med rødt hår da selv om jeg kjenner flere. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Johooooooooooo )) Ja, det er nesten så det undrer meg at jeg bare er brunette og ikke svarthåret... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Og, ikke minst, penner med blekk som tørker _før_ venstrehånda kommer feiende over det man nettopp har skrivet og drar alt utover! Ja, enig! Da jeg studerte gikk jeg alltid rundt med blå hånd. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Beklager, "kjevhendt" var en ren miss. Jeg vet godt at det korrekte er å si venstehendt... Rødhåret og fyrrig, du har temperament da, selv om håret et farget :-) kjevhendt høres ut som de som mangler hender, og skriver med munnen 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Ja, det er nesten så det undrer meg at jeg bare er brunette og ikke svarthåret... åhhh...er du brunette Trodde kanskje du led samme skjebne som meg jeg *ler* Vel...blir mørkere nå iallefall...men det var morro så lenge det varte (Striper det litt innimellom da så har jeg liksom hold for hva jeg sier og gjør) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 kjevhendt høres ut som de som mangler hender, og skriver med munnen *LOL* "kjeve-hendt" Det har jeg ikke tenkt på! Men nå kommer jeg nok aldri til å si det feil igjen ;-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.