Gjest Aimabel Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Niks, jeg er en fyrig rødtopp som man ikke kommer med blondinevitser til!! *brette opp ermene* Er farga rødt da. Når sant skal sies er jeg egentlig.. gråhåret? Men rødt/røbrunt passer mye bedre til personligheten min. Og så er jeg _venstrehendt_ ja, ikke keivhendt, som betyr feilhendt.. =p Hva med dem som begynner å skrive fra høyre? For dem er det vel høyrehendt som kalles kjevhendt? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 *LOL* "kjeve-hendt" Det har jeg ikke tenkt på! Men nå kommer jeg nok aldri til å si det feil igjen ;-D kom på det, fordi jeg nettopp har mottatt julekortene fra munn-og-fot-malerne :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Må jeg? Det er ikke så mange med rødt hår da selv om jeg kjenner flere. Du må. Vi kan ikke la en så vedifull ressurs som rødhårete gå rundt uten innflytelse. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Ja, men da blir margen på feil side. Dæven 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 åhhh...er du brunette Trodde kanskje du led samme skjebne som meg jeg *ler* Vel...blir mørkere nå iallefall...men det var morro så lenge det varte (Striper det litt innimellom da så har jeg liksom hold for hva jeg sier og gjør) Jeg har aldri vært blond, men jeg var mye lysere tidligere. Pussig nok så mørknet håret mitt en god del under begge svangerskapene, og beholdt den nye fargen etterpå. I så måte kan jo hårsensor-teorien min stemme, alle vet jo at mamma'er er de klokeste i hele verden *S* 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Tror du at du er den eneste som så Nytt på Nytt i går eller? 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Tror du at du er den eneste som så Nytt på Nytt i går eller? Jeg så ikke hele, var det noe om venstrehendte der? Jeg så at de økte kvinneandelen for neste år med et lite opptog med duskedamer, men var de venstrehendte? 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg så ikke hele, var det noe om venstrehendte der? Jeg så at de økte kvinneandelen for neste år med et lite opptog med duskedamer, men var de venstrehendte? Nei, det var Anne Kath som nevnte kvotering av rødt hår og fregner. Tazte priv hadde forøvrig en uhyre festlig sak om en med rødt hår og fregner. 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 kjevhendt høres ut som de som mangler hender, og skriver med munnen *LOL* :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.