Gå til innhold

Kvoter for alle, rødhårete er underrepresentert

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Niks, jeg er en fyrig rødtopp som man ikke kommer med blondinevitser til!! *brette opp ermene*

Er farga rødt da. Når sant skal sies er jeg egentlig.. gråhåret? Men rødt/røbrunt passer mye bedre til personligheten min.

Og så er jeg _venstrehendt_ ja, ikke keivhendt, som betyr feilhendt.. =p

Hva med dem som begynner å skrive fra høyre? For dem er det vel høyrehendt som kalles kjevhendt?

Gjest Aimabel
Skrevet

*LOL* "kjeve-hendt"

Det har jeg ikke tenkt på! Men nå kommer jeg nok aldri til å si det feil igjen ;-D

kom på det, fordi jeg nettopp har mottatt julekortene fra munn-og-fot-malerne :-)

Skrevet

Må jeg? Det er ikke så mange med rødt hår da selv om jeg kjenner flere.

Du må. Vi kan ikke la en så vedifull ressurs som rødhårete gå rundt uten innflytelse.

Skrevet

Ja, men da blir margen på feil side.

Dæven

Skrevet

åhhh...er du brunette :o

Trodde kanskje du led samme skjebne som meg jeg *ler*

Vel...blir mørkere nå iallefall...men det var morro så lenge det varte :)

(Striper det litt innimellom da så har jeg liksom hold for hva jeg sier og gjør)

Jeg har aldri vært blond, men jeg var mye lysere tidligere.

Pussig nok så mørknet håret mitt en god del under begge svangerskapene, og beholdt den nye fargen etterpå.

I så måte kan jo hårsensor-teorien min stemme, alle vet jo at mamma'er er de klokeste i hele verden *S*

Skrevet

Tror du at du er den eneste som så Nytt på Nytt i går eller? ;)

Skrevet

Tror du at du er den eneste som så Nytt på Nytt i går eller? ;)

Jeg så ikke hele, var det noe om venstrehendte der?

Jeg så at de økte kvinneandelen for neste år med et lite opptog med duskedamer, men var de venstrehendte?

Skrevet

Jeg så ikke hele, var det noe om venstrehendte der?

Jeg så at de økte kvinneandelen for neste år med et lite opptog med duskedamer, men var de venstrehendte?

Nei, det var Anne Kath som nevnte kvotering av rødt hår og fregner.

Tazte priv hadde forøvrig en uhyre festlig sak om en med rødt hår og fregner.

Skrevet

kjevhendt høres ut som de som mangler hender, og skriver med munnen

*LOL* :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...