Gjest engelsk oversettelse Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 leser på internett om albinisme og syn. det er ett ord som jeg ikke finner noen god norsk oversettelse for (Normally sighted people are often bemused and confused when we tell you our vision is NOT always "blurry") kan noen Dolere hjelpe meg? ordlista fant ingen oversettelse for meg. 0 Siter
DarkPink Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Tåkete, difust? Sånn som man ser når man er nærsynt og går uten briller, eller hvis man stiller inn en overhead på dårlig fokus. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Ordet "blur" står sikkert i ordboka. 0 Siter
Gjest engelsk oversettelse Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Tåkete, difust? Sånn som man ser når man er nærsynt og går uten briller, eller hvis man stiller inn en overhead på dårlig fokus. takk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.