Gå til innhold

VÅLERENGA TAR GULLET!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig kjedelig....

Hadde ikke den dommeren blåst feilaktig av for offside, hadde Start vunnet....

Skrevet

Ja, det må vel en psykojente til for å juble over noe sånt.

Jeg unner dem ikke gullet, fremfor alt fordi Rekdal er en arrogant, selvhøytidelig, mumlende, kjip og ekkel person.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var det jeg sa her om dagen. Jeg drømte det, og jeg fikk rett.

Heretter skal jeg fylle ut tippekupongen etter mine drømmer.

Men selv om jeg håpet på VIF nytter det ikke å stikke under en stol at de var faen så heldige. Start hadde fire stolpeskudd i første omgang, og ett annullert mål i andre.

Men shit au! :)

Gjest LucySky
Skrevet

Utrolig kjedelig....

Jeg ler meg ihjel!

(av kommentarene her).

Jeg liker Rekdal, jeg. han er da så søt! Jippi for Enga, sier jeg, som ikke bryr meg om fotball.

Gjest psykojenta
Skrevet

Men selv om jeg håpet på VIF nytter det ikke å stikke under en stol at de var faen så heldige. Start hadde fire stolpeskudd i første omgang, og ett annullert mål i andre.

Ja, er jo enige at de virkelig hadde flaksen på sin side idag- Enga.

Men husker godt diskusjonen vi hadde ifjor om hvem som skulle ta Gullet- da trakk Enga det korteste strået.

Ser at det er få som likte resultatet i år da...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, er jo enige at de virkelig hadde flaksen på sin side idag- Enga.

Men husker godt diskusjonen vi hadde ifjor om hvem som skulle ta Gullet- da trakk Enga det korteste strået.

Ser at det er få som likte resultatet i år da...

Det er fordi så godt som alle som ikke liker VIF hater dem. Virker ikke som om det er noe enten eller.

Men i år er det nok litt spesielt, for selv de mest innbarka klanen-folk klarer nok ikke annet enn å bli sjarmert av Start og det de har prestert.

Gjest psykojenta
Skrevet

Det er fordi så godt som alle som ikke liker VIF hater dem. Virker ikke som om det er noe enten eller.

Men i år er det nok litt spesielt, for selv de mest innbarka klanen-folk klarer nok ikke annet enn å bli sjarmert av Start og det de har prestert.

Selvfølgelig enig i at Start virkelig har prestert godt!

Men nå blir det ikke bråk i barnehagen til ungen. Fredrikstad holdt seg og da er vel den ansatte i godt humør på mandag...hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvfølgelig enig i at Start virkelig har prestert godt!

Men nå blir det ikke bråk i barnehagen til ungen. Fredrikstad holdt seg og da er vel den ansatte i godt humør på mandag...hehe

Hvorfor er det ingen aviser som skriver om hvordan det går med Dagfinn Enerly?

Det så ikke pent ut der han lå helt urørlig på banen, etter at en Start-spiller hadde landet på nakken hans (så det ut som).

Skrevet

Hvorfor er det ingen aviser som skriver om hvordan det går med Dagfinn Enerly?

Det så ikke pent ut der han lå helt urørlig på banen, etter at en Start-spiller hadde landet på nakken hans (så det ut som).

Nei, det tenkte jeg også på...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det tenkte jeg også på...

Man er stort sett vant til at fotballspillere vrir seg i smertekramper, noe som definitivt er å foretrekke framfor urørlige fotballspillere. :(

Og siden ingen aviser skriver noe ennå er det nærliggende å tro de trår varsomt, noe som ikke tyder godt.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Utrolig kjedelig....

Jasså, så det ene målet hadde veid opp for 2 mål???

De tapte 3-1, hadde Start fått det ene målet hadde de allikevel tapt 3-2. Dessuten ble Fredrikstad snytt for 1 straffe også.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Også ble jo også Fredrikstad snytt for en straffe, ifølge kommentatorene på tv. Så mulig de også ble snytt for et mål?

Skrevet

Man er stort sett vant til at fotballspillere vrir seg i smertekramper, noe som definitivt er å foretrekke framfor urørlige fotballspillere. :(

Og siden ingen aviser skriver noe ennå er det nærliggende å tro de trår varsomt, noe som ikke tyder godt.

Sant nok, uff...

Får virkelig håpe det går bra med ham...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Også ble jo også Fredrikstad snytt for en straffe, ifølge kommentatorene på tv. Så mulig de også ble snytt for et mål?

Stemmer, det.

Men likevel var VIF heldige, for Start overkjørte FFK så til de garder i 1. omgang at jeg ikke har sett maken. At det sto 2-0 etter den omgangen kan Rekdal bare takke høyere makter for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...