Gå til innhold

VÅLERENGA TAR GULLET!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk
Skrevet

Stemmer, det.

Men likevel var VIF heldige, for Start overkjørte FFK så til de garder i 1. omgang at jeg ikke har sett maken. At det sto 2-0 etter den omgangen kan Rekdal bare takke høyere makter for.

Jo, helt enig i at Vålerenga var heldig, og glad var jeg for det!!!!!

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, helt enig i at Vålerenga var heldig, og glad var jeg for det!!!!!

:)

Jeg klager ikke jeg heller. :)

Skrevet

Hvorfor er det ingen aviser som skriver om hvordan det går med Dagfinn Enerly?

Det så ikke pent ut der han lå helt urørlig på banen, etter at en Start-spiller hadde landet på nakken hans (så det ut som).

Vet ikke om du har fått det med deg nå men han brakk nakken og er lam fra nakken og ned.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet ikke om du har fått det med deg nå men han brakk nakken og er lam fra nakken og ned.

Så vidt jeg forstår vet de ikke ennå hvor alvorlig følger det vil få for ham, og enkelte sier han kan bli helt bra.

Får håpe det.

Huff, det var jævlig å se han ligge der.

Skrevet

Så vidt jeg forstår vet de ikke ennå hvor alvorlig følger det vil få for ham, og enkelte sier han kan bli helt bra.

Får håpe det.

Huff, det var jævlig å se han ligge der.

Jeg har enda ikke sett noen som har blitt helt bra da men han har store sjanser til å bli bedre og det vet man vel ikke før om et par mnd.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har enda ikke sett noen som har blitt helt bra da men han har store sjanser til å bli bedre og det vet man vel ikke før om et par mnd.

Men man vet vel heller ikke at skaden er så alvorlig som enkelte aviser hevder.

Jeg tror det er Dagbladet som kjører "Knakk nakken" i overskriften. De andre er litt mer moderate i hva de skriver ennå.

Skrevet

Men man vet vel heller ikke at skaden er så alvorlig som enkelte aviser hevder.

Jeg tror det er Dagbladet som kjører "Knakk nakken" i overskriften. De andre er litt mer moderate i hva de skriver ennå.

Jeg så kveldsnytt og der sa de at han skulle opereres i natt. Han har nok det som heter spinal sjokk, dvs at ingen nerver funker under skadestedet. Det går over etter 4-8 uker og deretter kan man se hvor mye funksjon som kommer tilbake i løpet av de første årene. Uansett er det helt umulig å se på bruddet hvor mye funksjon som kommer tilbake. Alt er rett og slett flaks eller uflaks i denne sammenhengen.

La oss håpe at han har flaks :o)

Skrevet

Det er fordi så godt som alle som ikke liker VIF hater dem. Virker ikke som om det er noe enten eller.

Men i år er det nok litt spesielt, for selv de mest innbarka klanen-folk klarer nok ikke annet enn å bli sjarmert av Start og det de har prestert.

De hater vel Vålerenga fordi de har den aller beste supprotergjengen, tror jeg. Finnes ikke maken :)

Jeg er ikke Klan-medlem, for å ha mitt på det rene...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så kveldsnytt og der sa de at han skulle opereres i natt. Han har nok det som heter spinal sjokk, dvs at ingen nerver funker under skadestedet. Det går over etter 4-8 uker og deretter kan man se hvor mye funksjon som kommer tilbake i løpet av de første årene. Uansett er det helt umulig å se på bruddet hvor mye funksjon som kommer tilbake. Alt er rett og slett flaks eller uflaks i denne sammenhengen.

La oss håpe at han har flaks :o)

Ja, får endelig håpe det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De hater vel Vålerenga fordi de har den aller beste supprotergjengen, tror jeg. Finnes ikke maken :)

Jeg er ikke Klan-medlem, for å ha mitt på det rene...

Ja, ingen tvil om at de har et fantastisk publikum i klanen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...