Gå til innhold

Neste gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..noen ser meg på treningssenteret med treningstoppen på vranga vær grei å gi meg et pittelite hint.

ærbødigst,

Gjest kroppogsjel
Skrevet

slapp av. jeg er så fjern at jeg sier i fra om vrengte plagg og om lapper som stikker opp fra nakken, og også evt dopapir som måtte henge fast under hælen.....

Skrevet

slapp av. jeg er så fjern at jeg sier i fra om vrengte plagg og om lapper som stikker opp fra nakken, og også evt dopapir som måtte henge fast under hælen.....

takk gud for at sånne som deg vandrer blant den distré øvrigheten og forhinder pinlige stunder.

:-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du, med de treningstoppene folk går i nå om dagen, er det umulig å se om de er på vranga eller ikke. :)

Skrevet

Du, med de treningstoppene folk går i nå om dagen, er det umulig å se om de er på vranga eller ikke. :)

hehe, ja jeg trøster meg med at kanskje ikke sååå mange så det. Men merkelappen var på yttersia.

:D

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe, ja jeg trøster meg med at kanskje ikke sååå mange så det. Men merkelappen var på yttersia.

:D

Vel, jeg lover i hvert fall å si fra hvis jeg ser deg med vrange klær. :)

Skrevet

Vel, jeg lover i hvert fall å si fra hvis jeg ser deg med vrange klær. :)

Det setter jeg pris på skal du vite. Fint om du gidder å si i fra om jeg ikke har tatt av prislappen også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det setter jeg pris på skal du vite. Fint om du gidder å si i fra om jeg ikke har tatt av prislappen også.

Kjenner jeg meg rett blir det vel du som må rette på meg og mine vrange klær. ;)

Skrevet

Direktøren hos Tennant Forsikring gikk rundt med 20-30 cm dopapir hengende ut av buksa bak sist jeg så han.

Men det er en god stund siden.

Selv har jeg gått rundt med diger merkelapp og prislapp hengende ut av snippen bak på genseren en hel dag rundt halve byen uten at noen sa noe/ så noe.

Skrevet

Hehe, men det er bare jentene som har sett det, guttene så på noe helt annet på deg:-)

Skrevet

Hehe, jeg var på konsert en gang, da to smilende jenter bøyde seg fram og spurte om jeg hadde ny jakke? Neeeei... ikke helt ny...? (den var ikke helt ny, men så langt ubrukt, derav mitt nølende svar).

I siden hang en festlig, stor merkelapp/prislapp og dinglet.

Skrevet

Direktøren hos Tennant Forsikring gikk rundt med 20-30 cm dopapir hengende ut av buksa bak sist jeg så han.

Men det er en god stund siden.

Selv har jeg gått rundt med diger merkelapp og prislapp hengende ut av snippen bak på genseren en hel dag rundt halve byen uten at noen sa noe/ så noe.

Hehehe, herlig! Jeg føler meg bedre nå. *gliser*

Skrevet

Hehe, men det er bare jentene som har sett det, guttene så på noe helt annet på deg:-)

Ja, kanskje det. Det tenkte jeg ikke på. Dere har vel røntgensyn for pupper og rumper, hehehe:D

Skrevet

Hehe, jeg var på konsert en gang, da to smilende jenter bøyde seg fram og spurte om jeg hadde ny jakke? Neeeei... ikke helt ny...? (den var ikke helt ny, men så langt ubrukt, derav mitt nølende svar).

I siden hang en festlig, stor merkelapp/prislapp og dinglet.

Huff, kjipt.. Men de sa ihvertfall i fra. Det er et sosialt kollektivt ansvar synes jeg;-)

Skrevet

Huff, kjipt.. Men de sa ihvertfall i fra. Det er et sosialt kollektivt ansvar synes jeg;-)

Ei jeg kjenner ble så glad for at alle smilte hyggelig til henne da hun kom ut fra toalettet og danset seg inn midt i disco-spotten.

Helt til en sjel forbarmet seg over henne:

Hun hadde puttet skjørtet nedi strømpebuksa bak.

Skrevet

Ei jeg kjenner ble så glad for at alle smilte hyggelig til henne da hun kom ut fra toalettet og danset seg inn midt i disco-spotten.

Helt til en sjel forbarmet seg over henne:

Hun hadde puttet skjørtet nedi strømpebuksa bak.

Å herreguud!Stakkars:-(

Ei venninne med ryggsekk hadde gått rundt i byen en god stund og vært innom flere butikker, bl.a. en sportsbutikk da hun fikk øye på noe som dinglet i øyekroken. Det var da en badedrakt på kleshenger som hadde hektet seg på ryggsekken og hang og dinglet.. *s*

Skrevet

Hehehe, herlig! Jeg føler meg bedre nå. *gliser*

Dopapiret til direktøren hang ut bak, akkurat så kort at han ikke oppdaget den. Enden på rullen har sikkert fastnat i buksa og så har det blitt et part tørk. Han gikk med det mist et par timer uten at noen turde si det. Ikke jeg heller.

Ryktene sier at en hendig dame nappa det vekk så han ikke merka det. Han vet det sikkert enda ikke i dag da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...