Kat-1 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 JAAAAAAAAAAHAHAHAHULKHULK!!! Endelig!!! Elsker VÅLERENGA!!! Nå skal jeg ut. Til alle dere med moderat alkoholforbruk: Jeg kommer til å ha en ukes black out!!! HALLELUJA, ble religiøs i kveld =) =) =) 0 Siter
flisa Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg får elveblest av sport på tv jeg - så jeg har slått av for sikkerhets skyld - men skulle gjerne vært med deg på pøbben da! .) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Det har visst foregått noe på Tv i dag, skjønner jeg. Ja ja, jeg har nok ikke gått glipp av noe;) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 ÅÅÅÅHHHHH, jeg er så misunnelig! Skulle vært i byen en tur sjøl, men Lillemann har omgangssyke, så jeg vil ikke overlate han til barnevakta. Ta et par øl for meg også, og sørg for å ike feire med måte. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 ÅÅÅÅHHHHH, jeg er så misunnelig! Skulle vært i byen en tur sjøl, men Lillemann har omgangssyke, så jeg vil ikke overlate han til barnevakta. Ta et par øl for meg også, og sørg for å ike feire med måte. "Ta et par øl for meg også, og sørg for å ike feire med måte. :)" Tror ikke du behøver å være redd for det, alle naboene har stappa inn sov-i-ro:-/ 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Det har visst foregått noe på Tv i dag, skjønner jeg. Ja ja, jeg har nok ikke gått glipp av noe;) Vålerenga? Kjenner ingen som bor der. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 ÅÅÅÅHHHHH, jeg er så misunnelig! Skulle vært i byen en tur sjøl, men Lillemann har omgangssyke, så jeg vil ikke overlate han til barnevakta. Ta et par øl for meg også, og sørg for å ike feire med måte. au... Dæven så vont det er å bli seriemester i dag... Men fy fader, det var verd det=) Nå er vi seriemestere, så nå trenger jeg ikke ta i mot no dritt på jobben =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.