Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg virkelig trenger å kople av, bruker jeg å (tilfeldig rekkefølge):

1. Gå en spasertur.

2. Høre på musikk (ofte i kombinasjon med DOLing).

3. Spille musikk.

Hva gjør dere for å kople av?

Skrevet

sover

leser

lager mat mens jeg drikker en hel flaske vin

Dol'er

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da gjør jeg det jeg skal gjøre nå snart.

Bok nr.25 i serien Havets datter, er innkjøpt i dag, og skal leses utover natta med litt musikk av Mozart i bakgrunnen og en kopp te.

Da koser jeg meg;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trener, leser, ser en film, skriver noe vås her eller andre steder mens jeg hører på musikk.

Gjest allsidig avslapning
Skrevet

Da slår jeg på en radiostasjon som heter Bluemars - Music for the Space Traveler. Du finner den i listen over radiokanaler i WinAmp.

Setter jeg meg ned for å se på tv, så sovner jeg bestandig. Er det noe jeg må ha med meg, passer jeg på å sette videoen på opptak før jeg setter meg ned.

Om sommeren er det å stelle med hagen som virker avstressende på meg. Jeg kan også gå ut og nyte været, uansett vær og uansett årstid. Både regn og snø kan faktisk ha sin sjarm.

Skrevet

sover

leser

Dol'er

Akkurat det gjør jeg også! Eller i mangel på vin blir det kokkepils....

Skrevet

Dersom jeg skal virkelig slappe av og koble helt ut, slenger jeg meg ned med Mozart eller Bach på iPoden og stenger verden ute. ;)

Gjest kremtsann
Skrevet

Da gjør jeg det jeg skal gjøre nå snart.

Bok nr.25 i serien Havets datter, er innkjøpt i dag, og skal leses utover natta med litt musikk av Mozart i bakgrunnen og en kopp te.

Da koser jeg meg;)

Det er da småbarnsmoro, vesledatteren min på 14 leser den :)

Gjest Kokkken
Skrevet

sover

leser

Dol'er

Tyner du i deg ei hel flaske vin imens du lager mat?

Wow, den hørtes drøy ut.

Kan damen ha et rusproblem? ;)

Skrevet

Wow, den hørtes drøy ut.

Ikke hver dag - men ja, det er herlig å surre rundt og lage en skikkelig innviklet gourmetaften en lørdagskveld og tylle i seg en hel flaske rødvin - mo spik alene på kjøkkenet. Jeg snøvler litt når jeg setter meg til bords - men de andre merker ikke forskjell! :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Wow, den hørtes drøy ut.

Det har vi alle her.

Gjest Kremtsann
Skrevet

Ikke hver dag - men ja, det er herlig å surre rundt og lage en skikkelig innviklet gourmetaften en lørdagskveld og tylle i seg en hel flaske rødvin - mo spik alene på kjøkkenet. Jeg snøvler litt når jeg setter meg til bords - men de andre merker ikke forskjell! :)

Noe for dere?

Velkommen til forumgruppen

Rusterapi - likesinnede ;)

Skrevet

Spiller data

Eller trener (er ikke så avslappende å trene men greier ingenting etterpå så da er jeg -helt- avslappa..........)

Skrevet

Jeg gjør mye rart, da trener jeg, noe jeg gjør jevnt, jeg kjører mc, kjører noen billøp, skrur på alt som durer og om sommeren liker jeg å gå i fjellet.

Dette er avslapping for meg, jeg er aktiv hele tiden, svært sjelden jeg sitter i sofaen. Jeg er så absolutt ingen sofagris, men kan være en gris i sofaen da:-)

Skrevet

doler.

,musikk

danmse

drikke

film

whatvever

hahhaa

Gjest M.Angelica
Skrevet

doler.

,musikk

danmse

drikke

film

whatvever

hahhaa

lol

hjemløs og

Skrevet

sover

leser

Dol'er

En hel flaske vin? Det blir jeg overstadig beruset av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...