Gjest forferdelig trist Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Sitter her og er fryktelig lei meg for hva som har skjedd med Dagfinn Enerly. En hyggeligere og mer solid gutt skal man lete lenge etter. Mens samboer og venner er ute og feirer ffk sin seier , har jeg forsøkt å formidle det triste budskapet - Dog, det virker ikke som de forstår alvoret - eller er det jeg som har misforstått hva det vil si å brekke nakken? Noen som vet mer av ev utfallet av en slik skade? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Kan ikke si annet enn at jeg føler med Enerly, hans familie og hans venner. Satt med en vond følelse hele kampen igjennom etter at han ble båret av banen. Det var jo liten tvil om at det var alvorlig. Så vidt jeg har lest er mye uvisst ennå, så det er bare å håpe på det beste. :/ 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Herregud, brakk han nakken?? Håper det går bra, eller så bra som det kan gå.. 0 Siter
Piraye Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Han er visstnok etter siste oppdatering lam fra nakken og ned for øyeblikket. Er han heldig -kan- han få førligheten tilbake etterhvert...... Stakkars fyr........ 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Sannsynlig vet ingen utfallet før det har gått flere mnd. Men han lever i hvert fall, hadde han vært riktig uheldig, hadde han dødd. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Herregud, brakk han nakken?? Håper det går bra, eller så bra som det kan gå.. Hva har skjedd? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Herregud, brakk han nakken?? Håper det går bra, eller så bra som det kan gå.. Jeg har lest i nettavisen nå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Huff, er fortsatt matt, jeg. Har lest en del om Enerlys skade i natt, altså stort sett medieoppslag og debattinnlegg, og skal en tro debattanter på diverse nettsteder, folk som kjenner mennesker som står Enerly nær, vil det ikke bli lystig lesning når media våkner. Utrolig trist, og fotballentusiaster over hele landet, uansett klubbtilhørighet, er oppriktig rystet etter gårsdagens hendelse. Sjelden har jeg sett så mange voksne menn innrømme at de sitter foran skjermen og gråter. For en forferdelig avslutning på en strålende tippeligasesong. 0 Siter
Gjest forferdelig trist Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Huff, er fortsatt matt, jeg. Har lest en del om Enerlys skade i natt, altså stort sett medieoppslag og debattinnlegg, og skal en tro debattanter på diverse nettsteder, folk som kjenner mennesker som står Enerly nær, vil det ikke bli lystig lesning når media våkner. Utrolig trist, og fotballentusiaster over hele landet, uansett klubbtilhørighet, er oppriktig rystet etter gårsdagens hendelse. Sjelden har jeg sett så mange voksne menn innrømme at de sitter foran skjermen og gråter. For en forferdelig avslutning på en strålende tippeligasesong. Venter og venter på at det skal komme noen oppløftende meldinger om tilstanden. Det viste seg at ffk gutta var på et av byens utesteder i natt, noe jeg synes er påfallende i en slik setting. Det ble spillt ffk sanger og ble skålt.og temperaturen var høy...??? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Venter og venter på at det skal komme noen oppløftende meldinger om tilstanden. Det viste seg at ffk gutta var på et av byens utesteder i natt, noe jeg synes er påfallende i en slik setting. Det ble spillt ffk sanger og ble skålt.og temperaturen var høy...??? Familien har bedt om at pressen ikke skriver så mye mer akkurat nå. http://debatt.aftenposten.no/Item.asp?GroupID=50&Group=Ishockey&ThreadID=135111&Thread=Stormester%20p%E5%20langoddsen%20s%F8ndag%2030.10.05 Jeg har forstått at FFK-spillerne var på byen i går, men så vidt jeg leser av folk som møtte dem var stemningen veldig trykket, og at de var svært preget av situasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.