Gå til innhold

Enerly

Gjest forferdelig trist

Anbefalte innlegg

Gjest forferdelig trist
Skrevet

Sitter her og er fryktelig lei meg for hva som har skjedd med Dagfinn Enerly. En hyggeligere og mer solid gutt skal man lete lenge etter.

Mens samboer og venner er ute og feirer ffk sin seier , har jeg forsøkt å formidle det triste budskapet - Dog, det virker ikke som de forstår alvoret - eller er det jeg som har misforstått hva det vil si å brekke nakken?

Noen som vet mer av ev utfallet av en slik skade?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan ikke si annet enn at jeg føler med Enerly, hans familie og hans venner.

Satt med en vond følelse hele kampen igjennom etter at han ble båret av banen. Det var jo liten tvil om at det var alvorlig.

Så vidt jeg har lest er mye uvisst ennå, så det er bare å håpe på det beste. :/

Gjest papirtiger
Skrevet

Herregud, brakk han nakken?? Håper det går bra, eller så bra som det kan gå..

Skrevet

Han er visstnok etter siste oppdatering lam fra nakken og ned for øyeblikket.

Er han heldig -kan- han få førligheten tilbake etterhvert......

Stakkars fyr........

Skrevet

Sannsynlig vet ingen utfallet før det har gått flere mnd.

Men han lever i hvert fall, hadde han vært riktig uheldig, hadde han dødd.

hare1365380455
Skrevet

Hva har skjedd?

hare1365380455
Skrevet

Jeg har lest i nettavisen nå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff, er fortsatt matt, jeg.

Har lest en del om Enerlys skade i natt, altså stort sett medieoppslag og debattinnlegg, og skal en tro debattanter på diverse nettsteder, folk som kjenner mennesker som står Enerly nær, vil det ikke bli lystig lesning når media våkner. :(

Utrolig trist, og fotballentusiaster over hele landet, uansett klubbtilhørighet, er oppriktig rystet etter gårsdagens hendelse.

Sjelden har jeg sett så mange voksne menn innrømme at de sitter foran skjermen og gråter.

For en forferdelig avslutning på en strålende tippeligasesong.

Gjest forferdelig trist
Skrevet

Huff, er fortsatt matt, jeg.

Har lest en del om Enerlys skade i natt, altså stort sett medieoppslag og debattinnlegg, og skal en tro debattanter på diverse nettsteder, folk som kjenner mennesker som står Enerly nær, vil det ikke bli lystig lesning når media våkner. :(

Utrolig trist, og fotballentusiaster over hele landet, uansett klubbtilhørighet, er oppriktig rystet etter gårsdagens hendelse.

Sjelden har jeg sett så mange voksne menn innrømme at de sitter foran skjermen og gråter.

For en forferdelig avslutning på en strålende tippeligasesong.

Venter og venter på at det skal komme noen oppløftende meldinger om tilstanden.

Det viste seg at ffk gutta var på et av byens utesteder i natt, noe jeg synes er påfallende i en slik setting. Det ble spillt ffk sanger og ble skålt.og temperaturen var høy...???

ShitDiddelyDo
Skrevet

Venter og venter på at det skal komme noen oppløftende meldinger om tilstanden.

Det viste seg at ffk gutta var på et av byens utesteder i natt, noe jeg synes er påfallende i en slik setting. Det ble spillt ffk sanger og ble skålt.og temperaturen var høy...???

Familien har bedt om at pressen ikke skriver så mye mer akkurat nå.

http://debatt.aftenposten.no/Item.asp?GroupID=50&Group=Ishockey&ThreadID=135111&Thread=Stormester%20p%E5%20langoddsen%20s%F8ndag%2030.10.05

Jeg har forstått at FFK-spillerne var på byen i går, men så vidt jeg leser av folk som møtte dem var stemningen veldig trykket, og at de var svært preget av situasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...