Gjest MSN.kluss Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Hvorfor kommer jeg ikke inn på den helvets dritten??? Har gjort gratisregistreringa, men får ikke betalt abonnement, får bare beskjed om at noe er feil. DRIT også, det er noen der som jeg såvidt har snakka m IRL og som jeg vil kontakte! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Kanskje det er noe kluss fordi de holder på med en ny versjon av msn? Jeg bruker ikke soulmates altså. 0 Siter
Gjest MSN.kluss Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Kanskje det er noe kluss fordi de holder på med en ny versjon av msn? Jeg bruker ikke soulmates altså. Blir så irritert!!! Har faktisk sett litt på han fyren her, har vært inne på tanken om å få tak i nummeret hans og sende en SMS, men syns det er litt flaut. For første og eneste gang i livet så VIL jeg inn på ei datingside,og hva skjer???!!?? *mumle, banne* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Blir så irritert!!! Har faktisk sett litt på han fyren her, har vært inne på tanken om å få tak i nummeret hans og sende en SMS, men syns det er litt flaut. For første og eneste gang i livet så VIL jeg inn på ei datingside,og hva skjer???!!?? *mumle, banne* Prøv å logge deg av og så på igjen. 0 Siter
Gjest MSN.kluss Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Prøv å logge deg av og så på igjen. Har prøvd. Førti ganger snart :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.