Gå til innhold

Mobil

Gjest M.Angelica

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har så lyst på ny mobil. Har SE k500i nå.

Hvilken mobil har DU? Noen du har lyst å anbefale? =)

Skrevet

Har Nokia 6230 nå, som har begynt å klikke litt i det siste.

Så jeg går og venter på 6280, som kommer snart :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har Nokia 6230 nå, som har begynt å klikke litt i det siste.

Så jeg går og venter på 6280, som kommer snart :)

Den må jeg skjekke ut hvordan er.. Takk for tips =)

Gjest ChiengMai
Skrevet

SE K750i. Til dags dato den beste telefon jeg har hatt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

SE K750i :-)

http://www.sonyericsson.com/k750/

(evt. W800 - som er temmelig lik K750i, men har ennå mer fokus på mp3-spiller, bedre øretelefoner og mulighet til å bytte ut med egne (vanlig mini-jack))

Samboeren min har den W800. Den er veldig bra.. Men har ikke så lyst på å kjøpe samme mobil som han har ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

SE K750i. Til dags dato den beste telefon jeg har hatt.

Mange som skryter av den =)

Skrevet

He he..den var fancy. =)

Den er helt glimrende - jeg var innom importøren her om dagen og så på bedriften deres, og på de forskjellige modellene som finnes og som kommer. Den er en perfekt blanding mellom en PDA og en telefon; Ikke for stor, men likevel stor nok til å ha et velfungerende tastatur. Prisen er en annen sak :-)

"............................................"

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den er helt glimrende - jeg var innom importøren her om dagen og så på bedriften deres, og på de forskjellige modellene som finnes og som kommer. Den er en perfekt blanding mellom en PDA og en telefon; Ikke for stor, men likevel stor nok til å ha et velfungerende tastatur. Prisen er en annen sak :-)

Prisen ligger nok ikke helt i min gate, nei =)

Men nå har jeg store planer om å vinne i lotto, så det er godt mulig jeg kjøper meg den der ;)

Skrevet

Samboeren min har den W800. Den er veldig bra.. Men har ikke så lyst på å kjøpe samme mobil som han har ;)

Men om du kjøper K750i, så får du en like bra telefon egentlig, hvis du da ikke er opptatt av de hodetelefonene. Du må imidlertid kjøpe et større minnekort, hvis du vil ha plass til litt flere sanger. Til W800 følger det med et større minnekort. Her i huset er det akkurat sånn, mannen min har W800, mens jeg har K750i. Liker ikke utseendet på W800 jeg da, så det, samt prisen og min egen utålmodighet, ble tungen på vektskålen når jeg valgte meg ny telefon.

Skrevet

Prisen ligger nok ikke helt i min gate, nei =)

Men nå har jeg store planer om å vinne i lotto, så det er godt mulig jeg kjøper meg den der ;)

"Men nå har jeg store planer om å vinne i lotto, så det er godt mulig jeg kjøper meg den der ;)"

Hvis du vinner i lotto, så synes jeg du skal kjøpe en til meg også - som takk for at jeg viste deg den :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Men nå har jeg store planer om å vinne i lotto, så det er godt mulig jeg kjøper meg den der ;)"

Hvis du vinner i lotto, så synes jeg du skal kjøpe en til meg også - som takk for at jeg viste deg den :-)

Det er an avtale! =D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er an avtale! =D

Ser ut som jeg drakk noe i går som gjør at jeg skriver på et annet språk. Dere får unnskylde skrivefeilene ;)

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg har nokia N70 og jeg elsker den! ;-) Men ville ikke anbefalt den hvis du ikke er veldig interessert i alt dilldallet den har, som de fleste egentlig ikke har bruk for. Men jeg er mobiloman, så for meg er den kjempebra!

hare1365380455
Skrevet

Kjøp en fin, liten rosa mobil med rosa dusker og juksediamanter på!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kjøp en fin, liten rosa mobil med rosa dusker og juksediamanter på!

Heeey..glimrende ide!! Hvor får man tak i sånne tro? Hvor kjøpte du din? ;)

hare1365380455
Skrevet

Heeey..glimrende ide!! Hvor får man tak i sånne tro? Hvor kjøpte du din? ;)

Det er drømmemobilen min, men jeg har dessverre ikke fått tak i den enda. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...