Gå til innhold

Mobil

Gjest M.Angelica

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er drømmemobilen min, men jeg har dessverre ikke fått tak i den enda. :(

Jeg får sende en mail til Nokia om dette ønske ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg får sende en mail til Nokia om dette ønske ;)

Gjør det! Godt å få det gjort!

Skrevet

Men om du kjøper K750i, så får du en like bra telefon egentlig, hvis du da ikke er opptatt av de hodetelefonene. Du må imidlertid kjøpe et større minnekort, hvis du vil ha plass til litt flere sanger. Til W800 følger det med et større minnekort. Her i huset er det akkurat sånn, mannen min har W800, mens jeg har K750i. Liker ikke utseendet på W800 jeg da, så det, samt prisen og min egen utålmodighet, ble tungen på vektskålen når jeg valgte meg ny telefon.

Jeg har nylig kjøpt meg K750i, hvor får jeg kjøpt nytt minnekort, egentlig? Er helt mongo på sånt som dette her, så jeg vet ikke hva jeg skal google etter engang. :) Kunne tenkt meg 1 GB minnekort iallfall.

Skrevet

Jeg har nylig kjøpt meg K750i, hvor får jeg kjøpt nytt minnekort, egentlig? Er helt mongo på sånt som dette her, så jeg vet ikke hva jeg skal google etter engang. :) Kunne tenkt meg 1 GB minnekort iallfall.

www.komplett.no og www.mpx.no er et par ålreite nettbutikker, hvor du får kjøpt datautstyr og deriblant minnekort.

Skrevet

www.komplett.no og www.mpx.no er et par ålreite nettbutikker, hvor du får kjøpt datautstyr og deriblant minnekort.

Ja, var jo der og kikket, men jeg aner jo ikke hva det minnekortet heter! *blond*

Skrevet

Ja, var jo der og kikket, men jeg aner jo ikke hva det minnekortet heter! *blond*

Hehe - det står på det "gummidekselet" som du må åpne for å ta ut minnekortet: Memory Stick Duo.

Du finner de her på Komplett:

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10247 (1 GB til 700 kr), men sjekk også mpx, det varierer hvem av de som er billigst.

Skrevet

Hehe - det står på det "gummidekselet" som du må åpne for å ta ut minnekortet: Memory Stick Duo.

Du finner de her på Komplett:

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10247 (1 GB til 700 kr), men sjekk også mpx, det varierer hvem av de som er billigst.

Ah, smask! Tusen takk. :)

Skrevet

Jeg bestilte ny mobil sent en natt, Nokia 6230i. Vet enda ikke om jeg er fornøyd.

Den jeg har nå må jeg til og med trykke på "eldre modeller" for å få se på nokia.no, så den er sikkert ikke å få kjøpt engang.

Skrevet

Nokia 6680. Ganske fornøyd med unntak av batterikapasiteten - den er alt for dårlig.

Skrevet

:D Ps: jeg bare tullet altså!;) Men det hadde vært morsomt med en skikkelig dollete telefon.. Eller kanskje ikke...

Jada ;)

Skrevet

...utendørs bildene blir faktisk veldig bra med kameraet på 6680`en når du overfører de fra kamera til pc.

Skrevet

Men om du kjøper K750i, så får du en like bra telefon egentlig, hvis du da ikke er opptatt av de hodetelefonene. Du må imidlertid kjøpe et større minnekort, hvis du vil ha plass til litt flere sanger. Til W800 følger det med et større minnekort. Her i huset er det akkurat sånn, mannen min har W800, mens jeg har K750i. Liker ikke utseendet på W800 jeg da, så det, samt prisen og min egen utålmodighet, ble tungen på vektskålen når jeg valgte meg ny telefon.

Bruker du mp3-spilleren på den? Hvor fornøyd er du med batterikapasiteten? Nå har jeg aldri hatt en mp3-spiller, så jeg har jo ikke noe å sammenlikne med, men jeg synes batteriet tømmes veldig fort når jeg hører på musikk. Jeg har enda ikke bestemt meg om jeg skal utvide minnet, fikse bedre hodetelefoner og bruke den som mp3-spiller, eller om jeg skal kjøpe en separat spiller.

".........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bruker du mp3-spilleren på den? Hvor fornøyd er du med batterikapasiteten? Nå har jeg aldri hatt en mp3-spiller, så jeg har jo ikke noe å sammenlikne med, men jeg synes batteriet tømmes veldig fort når jeg hører på musikk. Jeg har enda ikke bestemt meg om jeg skal utvide minnet, fikse bedre hodetelefoner og bruke den som mp3-spiller, eller om jeg skal kjøpe en separat spiller.

".........................................."

"men jeg synes batteriet tømmes veldig fort når jeg hører på musikk."

Hehe, det gjelder til og med på vanlige mp3-spillere. :)

Skrevet

"men jeg synes batteriet tømmes veldig fort når jeg hører på musikk."

Hehe, det gjelder til og med på vanlige mp3-spillere. :)

Joda, men jeg har inntrykk av at det varer kortere enn f.eks på iPod-en.

"........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joda, men jeg har inntrykk av at det varer kortere enn f.eks på iPod-en.

"........................................."

Da er det i så fall ganske ille.

Selv har jeg også en 750i, men jeg har aldri prøvd mp3-delen.

Tror ikke det går an å bruke annet enn medfølgende høretelefoner, og de er naturligvis søppel.

Skrevet

Tror ikke det går an å bruke annet enn medfølgende høretelefoner, og de er naturligvis søppel.

"Tror ikke det går an å bruke annet enn medfølgende høretelefoner, og de er naturligvis søppel."

Det var derfor jeg sa "fikse" :-) Det er ikke noe problem å lage et mini-jack adapter, slik at man kan plugge hvilke som helst hodetelefoner inn i den. Men du har rett - det lages ingen ordentlige hodetelefoner til den av SE.

"............................................"

Skrevet

Skulle jeg kjøpt ny imorgen hadde jeg kjøpt den nye sorte klapp-telefonen fra Samsung.

Den er tøff!

Skrevet

Hvis du ser på SE nettsidene, så er det visstnok en overgangs-dings der, som man kan koble til vanlige hodetelefoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...