Gå til innhold

Musikktips!

Anbefalte innlegg

Gjest staedtler
Skrevet

Hallo! Jeg holder på å sette sammen noen skiver for vekttrening. Jeg jobber i et treningsstudio, hvor 90 % av de trenende er svære karer som ønsker skikkelig fengende og inspirerende rock.

Jeg er vel bevandra i rockeverdenen, men da ikke så mye av den kommersielle delen av 80-tallet. Har foreløpig plukka ut for eksempel disse:

AC/DC - Back In Black

AC/DC - Stiff Upper Lip

Guns n Roses - Welcome To The Jungle

Bon Jovi - Livin' On A Prayer

Rockyfilmen - Theme Song

Rockyfilmen - Eye Of The Tiger

I need many, many more!

Skrevet

Du må vel ha med noe Iron Maiden, Aerosmith, Def Lepard, Van Halen og Black Sabbath iallefall. Jeg er ikke noe særlig god på kommers åttitall selv, men her er noe.

Gjest staedtler
Skrevet

Du må vel ha med noe Iron Maiden, Aerosmith, Def Lepard, Van Halen og Black Sabbath iallefall. Jeg er ikke noe særlig god på kommers åttitall selv, men her er noe.

Sjølsagt.. Takk skarr'u ha.

hare1365380455
Skrevet

Dream theater, Scenes from a memory (sang nr. 5 tror jeg det er): "Fatal tragedy". Hva med noe Marilyn Manson? P.O.D. (f.eks. "wildfire"). Noe metallica?

hare1365380455
Skrevet

Sjølsagt.. Takk skarr'u ha.

Å, måtte det være 80-talls?

Skrevet

Van Halen - Jump

Twisted Sister - I wanna rock

Alice Cooper - Poison

Joan Jett - I love rock'n roll

Aerosmith - Walk this way

Def Lepard - Animal

Gjest staedtler
Skrevet

Van Halen - Jump

Alice Cooper - Poison

Def Lepard - Animal

Dritbra, takk!

Gjest staedtler
Skrevet

Å, måtte det være 80-talls?

Nja... Jeg skreiv det fordi det er den musikken gutta har hørt på i alle år mens de har flexa muskla sine. :-) Men noe nyere rock kan neppe skade, det heller!

Takk skal du ha for dine tips!! Laster ned dine konkrete forslag akkurat nå!

hare1365380455
Skrevet

Nja... Jeg skreiv det fordi det er den musikken gutta har hørt på i alle år mens de har flexa muskla sine. :-) Men noe nyere rock kan neppe skade, det heller!

Takk skal du ha for dine tips!! Laster ned dine konkrete forslag akkurat nå!

Fint! Håper dere liker det da!

hare1365380455
Skrevet

Van Halen - Jump

Alice Cooper - Poison

Def Lepard - Animal

*mimre* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...