Gå til innhold

Har du peil på data/internett?

Anbefalte innlegg

Gjest hu og hei
Skrevet

Jeg holder på å planlegge ovveraskelsesfest for mannen min på førti års dagen hans.

Hvordan får jeg bort det jeg har skrevet inn og søkt på i de ulike søkemotorene. Kvasir for eksempel? Jeg har skrevet opp flere ting som kommer frem når jeg skriver samme forbokstav som enkelte av tingene.

Hvordan skal jeg slette bort sporene slik at han ikke får snusen i hva jeg planlegger!! Har sletta logg og midlertidige internett kapsler, men hva mer???

Skrevet

Du må slå av autofullfør. Det er sikkert noen kloke mennesker som vet hvordan man gjør det, men jeg skal prøve å google etter svaret...:)

Skrevet

I internett explorer går du verktøy->alternativer for internett->innhold->autofullfør-

Gjest hu og hei
Skrevet

I internett explorer går du verktøy->alternativer for internett->innhold->autofullfør-

Tuuusen takk. Du aner ikke hvor lettet jeg ble nå.

Du er en knupp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...