Gjest hu og hei Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg holder på å planlegge ovveraskelsesfest for mannen min på førti års dagen hans. Hvordan får jeg bort det jeg har skrevet inn og søkt på i de ulike søkemotorene. Kvasir for eksempel? Jeg har skrevet opp flere ting som kommer frem når jeg skriver samme forbokstav som enkelte av tingene. Hvordan skal jeg slette bort sporene slik at han ikke får snusen i hva jeg planlegger!! Har sletta logg og midlertidige internett kapsler, men hva mer??? 0 Siter
Albertine Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Du må slå av autofullfør. Det er sikkert noen kloke mennesker som vet hvordan man gjør det, men jeg skal prøve å google etter svaret... 0 Siter
Albertine Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 I internett explorer går du verktøy->alternativer for internett->innhold->autofullfør- 0 Siter
Gjest hu og hei Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 I internett explorer går du verktøy->alternativer for internett->innhold->autofullfør- Tuuusen takk. Du aner ikke hvor lettet jeg ble nå. Du er en knupp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.