Gå til innhold

Fotobokser Minnesund-Lillehammer...igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Full rulle
Skrevet

Jeg spurte dette spørsmålet her på DOL tidligere, men fikk vel aldri et skikkelig svar; Hvor mange fotobokser er det på strekningen Minnesund-Lillehammer, og motsatt?

Jeg kjører i blant varebil om natten på denne strekningen, men har ikke fått med eksakt hvor mange det er, og hvor de står. Når man kjører denne strekningen uten veilys, og når man møter biler som gir motlys så er det vanskelig å orientere seg.

Kan noen bekrefte at det er 5 på vei opp mot Lillehammer(da medregnet den nye ved Biri), og 3 fotobokser motsatt vei?

Gjest Råkjører
Skrevet

Jeg ga deg et skikkelig svar som var sjekket på nettet. Så er det bare å plusse på en for Biri da tydligvis...

Om det også er en i begge retninger der vet jeg ikke, men det er det ihvertfall for alle sør for Hamar, selv om det kan være litt avstand i mellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...