Gå til innhold

Oppvaskmaskin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har oppvaskmaskinhelvete tatt kvelden og jeg har sliti meg gjennom helgen med å vaske opp for hånd. Det er noe av det værste jeg vet, så jeg må få kjøpt inn en ny fort som svint.

Jeg leier her jeg bor nå og kommer derfor til å ville ha med meg vesenet jeg kjøper videre, evt sette den igjen til han jeg leier av.

Jeg har ikke lyst å bruke veldig mye cash på dette her, så om noen har tips til en helt OK oppvasker som ikke koster skjorta mottar jeg med glede tips, råd og vink.

Skrevet

Vær i hvert fall obs på at du kan få de billigere hvis du bestiller på nett.

Jeg skulle kjøpe ny oppvaskmaskin i sommer, og den _samme_ maskina som kostet 3700,- på Elkjøp, fikk jeg for 1900,- på Elkjpås nettbutikk!

Jeg er meget fornøyd, jeg :-)

Skrevet

Vær i hvert fall obs på at du kan få de billigere hvis du bestiller på nett.

Jeg skulle kjøpe ny oppvaskmaskin i sommer, og den _samme_ maskina som kostet 3700,- på Elkjøp, fikk jeg for 1900,- på Elkjpås nettbutikk!

Jeg er meget fornøyd, jeg :-)

Tusen takk for tips! Dette skal sjekkes ut med engang.

Skrevet

Tusen takk for tips! Dette skal sjekkes ut med engang.

Bare hyggelig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...