Gå til innhold

Høyttalere til iPod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mangler stereoanlegg og må gjøre noe med den biten.

Noen som vil anbefale noen av høttalerne i Apple Store? Eller burde jeg kjøpe et bedre stereoanlegg, når jeg først kjøper, hvor jeg bare plugger iPoden på?

Og hva ER et godt anlegg, og til hvilken pris...?

Jeg vil bare ha musikken ut i stua, men liker god lyd:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan ikke anbefale de til Apple, siden jeg ikke vet noe om dem, men jeg vil nok tro du får mye, mye mer for pengene om du kjøper noe annet enn Apple-produkter. For de er rådyre på småting.

F.eks. koser ledningen man kobler til anlegget nesten 400 kroner hvis jeg ikke husker helt feil, mens den koster rundt 50-lappen hos Space World.

Vil tro differansen ikke er langt unna på andre produkter også.

Men jeg vet ikke hva anlegg koster, dog tror jeg du kan få mye for pengene hvis du sjekker litt rundt!

Men har ikke du et lite anlegg da? Du kan jo bare kjøpe ledningen til rundt 50-lappen og koble Ipod-en til. Vil tro det går.

Skrevet

Jeg kan ikke anbefale de til Apple, siden jeg ikke vet noe om dem, men jeg vil nok tro du får mye, mye mer for pengene om du kjøper noe annet enn Apple-produkter. For de er rådyre på småting.

F.eks. koser ledningen man kobler til anlegget nesten 400 kroner hvis jeg ikke husker helt feil, mens den koster rundt 50-lappen hos Space World.

Vil tro differansen ikke er langt unna på andre produkter også.

Men jeg vet ikke hva anlegg koster, dog tror jeg du kan få mye for pengene hvis du sjekker litt rundt!

Men har ikke du et lite anlegg da? Du kan jo bare kjøpe ledningen til rundt 50-lappen og koble Ipod-en til. Vil tro det går.

Jeg har ledningen. Kjøpte den sammen med iPoden i USA. Men jeg har ikke anlegg lenger.. Det har gått til pieces.

Vi lånte et anlegg nå et års tid, men eieren ville (frekt nok) ha det tilbake;-)

Var det på Hi-Fi-klubben du gikk for suuround'en din?

Kanskje jeg skal forhøre meg litt om anlegg generelt.

Dette er faktisk noe jeg ikke har lyst til å vite noe om, og som er noe guttegreier, så jeg vil i grunn bare at noen sier hva jeg skal kjøpe, hehe:D

Så bare jeg vet hvor jeg kan få god service går jeg dit. (vil ikke på Elkjøp)

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ledningen. Kjøpte den sammen med iPoden i USA. Men jeg har ikke anlegg lenger.. Det har gått til pieces.

Vi lånte et anlegg nå et års tid, men eieren ville (frekt nok) ha det tilbake;-)

Var det på Hi-Fi-klubben du gikk for suuround'en din?

Kanskje jeg skal forhøre meg litt om anlegg generelt.

Dette er faktisk noe jeg ikke har lyst til å vite noe om, og som er noe guttegreier, så jeg vil i grunn bare at noen sier hva jeg skal kjøpe, hehe:D

Så bare jeg vet hvor jeg kan få god service går jeg dit. (vil ikke på Elkjøp)

:-)

Jupp, jeg kjøpte på hifi-klubben, og er meget fornøyd!

Men det kommer litt an på hvor mye penger du vil legge i et anlegg, for hifi-klubben er nok ganske dyre. Du får riktignok mye for pengene, men det forutsetter at man legger litt i anlegget.

Jeg gikk jo bare på hifi-klubben og hørte med dem, søkte på nettet og leste litt anmeldelser av det de anbefalte meg innenfor min prisklasse, altså høytalere, forsterker og dvd-spiller, og så klinte jeg til. Men det ble jo litt over min prisklasse likevel. :)

Skrevet

Jupp, jeg kjøpte på hifi-klubben, og er meget fornøyd!

Men det kommer litt an på hvor mye penger du vil legge i et anlegg, for hifi-klubben er nok ganske dyre. Du får riktignok mye for pengene, men det forutsetter at man legger litt i anlegget.

Jeg gikk jo bare på hifi-klubben og hørte med dem, søkte på nettet og leste litt anmeldelser av det de anbefalte meg innenfor min prisklasse, altså høytalere, forsterker og dvd-spiller, og så klinte jeg til. Men det ble jo litt over min prisklasse likevel. :)

Jeg tror jeg går innom dem for jeg er ikke teknisk nok interessert eller kyndig til å vurdere noe som helst på nettet. Det er gresk for meg bortsett fra at decibel er noe som bråker;-)

Og tror nok ikke jeg skal opp i din prisklasse nei, hehe. Men kanskje jeg kan kjøpe noe og så bygge på etterhvert? hm

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror jeg går innom dem for jeg er ikke teknisk nok interessert eller kyndig til å vurdere noe som helst på nettet. Det er gresk for meg bortsett fra at decibel er noe som bråker;-)

Og tror nok ikke jeg skal opp i din prisklasse nei, hehe. Men kanskje jeg kan kjøpe noe og så bygge på etterhvert? hm

Det kan du!

Og du har ingenting å tape på å stikke innom dem en dag, men de er dyktige selgere så du kan fort ende opp med noe dyrere enn planlagt. Så vær forsiktig. :)

Skrevet

Det kan du!

Og du har ingenting å tape på å stikke innom dem en dag, men de er dyktige selgere så du kan fort ende opp med noe dyrere enn planlagt. Så vær forsiktig. :)

Hva om jeg legger igjen Visa-kortet hjemme? Da burde jeg være safe..;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva om jeg legger igjen Visa-kortet hjemme? Da burde jeg være safe..;-)

Ja, da bør du være ganske sikkert. Med mindre du går med veldig mye cash. :)

Skrevet

Den var fin ! Hvor får man kjøpt den i Norge ?

Ja den er ikke så dum :)

Spaceworld og ekspert vet jeg har hatt dem ihvertfal :)

Skrevet

Ja den er ikke så dum :)

Spaceworld og ekspert vet jeg har hatt dem ihvertfal :)

Har den ok lyd ? Jeg har sånn kabel som jeg kobler til stereoen, men jeg kunne tenke meg musikk på soverommet, og i badekaret...

Skrevet

Har den ok lyd ? Jeg har sånn kabel som jeg kobler til stereoen, men jeg kunne tenke meg musikk på soverommet, og i badekaret...

Ja jeg synes det er veldig bra lyd på den.

Men altså skal du ha fest med 80 personer i en stor sal så duger den ikke men til hjemmebruk og til f.eks vorspiel er den helt topp!

Skrevet

Denne bruker jeg til min ipod, koster bare 600kr og er kjempe grei å ha med seg siden man kan klappe den igjen.

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2439,CONTENTID=10101

Hmm. De så jo fine ut. Men jeg må stikke innom Apple-butikken og "ta på dem". Hehe, jeg synes noen ganger det er greit å ta på tingen og spørre betjeningen istedenfor å kjøpe på nettet.

Skal sjekke ut andre alternativer, jfr det SDD snakket om.

Dette er guttegreier:/ Jeg vil bare at det skal være god lyd og at det skal funke..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...