Gå til innhold

server-feilmelding i Outlook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk sant at et virus ødela norton, det var umulig å oppdatere programmet pga dette viruset.

Jeg har ikke bruk for et virusprogram som ikke kan oppdateres :(

Jada - jeg ser hva du skriver - jeg bare stiller meg litt skeptisk til forklaringen :-)

Mesteparten av pc-problemer er, på et eller annet nivå, grunnet PEBKAC-problemer. Også mine (kanskje spesiellt mine).

"............................................"

Skrevet

Thunderbird er vel ikke nødvendigvis _bedre_ enn Outlook, men det er...hmmm..."greiere"? Og når det gjelder sikkerhet i epost-klienter, så er Outlook det verste du kan ha.

Selv ville jeg kanskje anbefalt Eudora, selv om den er litt tung.

"............................................"

Jeg har liksom aldri orket å laste ned andre programmer enn Internet Explorer og Outlook Express. De er jo ferdiginnstallerte og man _kan_ de jo.

Er disse andre programmene _så_ mye greiere/enklere/sikrere at det verdt masse tid og stress med å venne seg til nytt program?

Skrevet

Jeg har liksom aldri orket å laste ned andre programmer enn Internet Explorer og Outlook Express. De er jo ferdiginnstallerte og man _kan_ de jo.

Er disse andre programmene _så_ mye greiere/enklere/sikrere at det verdt masse tid og stress med å venne seg til nytt program?

Ja.

Dessuten er det ikke så mye stress å venne seg til nye programmer, spesielt ikke nettlesere :)

Skrevet

"Er disse andre programmene _så_ mye greiere/enklere/sikrere at det verdt masse tid og stress med å venne seg til nytt program?"

For å si det slik:

Internett Explorer er en bra browser - fuksjonsmessig. Når det kommer til sikkerhet og det å vise sider slik de skal vises (følge standarder), så får den strykkarakter. Dette gjelder også sikerhet - den er stappfull av sikkerhetshull, og hver gang det kommer en ny versjon er det en "karantenetid" før de verste sikkerhetshullene er funnet og tettet (må lastes ned via Windows Update). Browsere som Opera eller Firefox er derfor bedre alternativer til daglig bruk.

Outlook er en bra e-post klient mm. - funksjonsmessig. Men på samme måten som Internet Explorer, stryker den med glans når det kommer til sikkerhet. Thunderbird er da et eksempel på et god alternativ e-post klient. Selv foretrekker jeg Eudora - som også er gratis, dog med noe reklame - men det er mest fordi jeg har brukt det siden versjon 3 (nå er det vel versjon 6-et-eller-annet).

".........................................."

Skrevet

Ja.

Dessuten er det ikke så mye stress å venne seg til nye programmer, spesielt ikke nettlesere :)

Synes bare det er litt tiltak, men nå skal jeg vurdere det.

*vurdere*

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...