Gjest Marianne Arg Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Nei, nå begynner jeg virkelig å lure på folk...... Har nettopp kommet hjem fra tur med venner (menn og damer rundt 30 år). Vi kjørte en gammel bil som heller tungt bakover pga dårlige fjær fremme. Altså er det ikke godt veigrep for styrehjulene. Vi var jo _i tillegg_ tre voksne mennesker som satt bak. Fartsgrensa lå på 110 og vi lå på 110-120, tok mange forbikjøringer (maks 120). Da vi lå i 120 ble jeg bekymret. Vil ikke dø eller bli grønnsak. Sa to ganger til sjåføren at jeg syntes det gikk fort, spesielt med tanke på dårlig feste for styrehjulene. Den ene gangen lyttet hun, men forstatte i samme fart. Den andre gangen fikk jeg til svar: "jamen, "Marianne", jeg kjører da ikke over 120" (lett sutrende tonefall) og ....fortsatte i samme fart. Ingen av de andre sa noe. Jeg begynte virkelig å fundere på hvor gamle vennene mine egentlg er...... Hva gjør dere i slike situasjoner? og hva tenker dere om denne`? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.