Gjest Hybelkaniner gis bort Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Vi er en familie på 4 som sliter med å få tiden til å strekke til. Rengjøring er en av oppgavene som blir nedprioritert, til hybelkaninenes store glede. Vi har bestemt oss for å leie inn en hushjelp for noen timers jobbing per uke. Vi håper på tips på hvor vi skal henvende oss for å komme i kontakt med en dyktig, pålitelig og billig rengjøringsperson. 0 Siter
Gjest Hybelkaniner gis bort Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Vi er forresten fra Oslo. 0 Siter
Gjest Ja vi har Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Hei, (Er det rengjøringshjelp du mener?) Vi har det. Hun kommer hver torsdag og er i ca. 4 timer. Både vasker og stryker. Vi betaler 120 kr. timen. Vi fikk henne gjennom en venninne sin Au Pair. Hun vi har er Vietnamesisk. Hun er kjempeflink og veldig nøye. (Noen ganger er hun helt frustrert over rotet mitt:-)) Mange vet jeg henger opp lapp på butikken også. En annen vennine av meg har gjennom byrå (City maid) med det er kjempedyrt. Lykke til med å finne en. det gjør verdagen mye enklere. 0 Siter
Gjest Hybelkaniner gis bort Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hei, (Er det rengjøringshjelp du mener?) Vi har det. Hun kommer hver torsdag og er i ca. 4 timer. Både vasker og stryker. Vi betaler 120 kr. timen. Vi fikk henne gjennom en venninne sin Au Pair. Hun vi har er Vietnamesisk. Hun er kjempeflink og veldig nøye. (Noen ganger er hun helt frustrert over rotet mitt:-)) Mange vet jeg henger opp lapp på butikken også. En annen vennine av meg har gjennom byrå (City maid) med det er kjempedyrt. Lykke til med å finne en. det gjør verdagen mye enklere. Vet du om vedkommende tar på seg flere vaskeoppdrag? Vi bor som tidligere nevnt i Oslo, men vet ikke hvor vi skal henvende oss for å komme i kontakt med en vaskehjelp, som ikke koster flesk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.