Gå til innhold

Hushjelp

Gjest Hybelkaniner gis bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på 4 som sliter med å få tiden til å strekke til. Rengjøring er en av oppgavene som blir nedprioritert, til hybelkaninenes store glede.

Vi har bestemt oss for å leie inn en hushjelp for noen timers jobbing per uke. Vi håper på tips på hvor vi skal henvende oss for å komme i kontakt med en dyktig, pålitelig og billig rengjøringsperson.

Skrevet

Vi er forresten fra Oslo.

Gjest Ja vi har
Skrevet

Hei,

(Er det rengjøringshjelp du mener?)

Vi har det. Hun kommer hver torsdag og er i ca. 4 timer. Både vasker og stryker. Vi betaler 120 kr. timen. Vi fikk henne gjennom en venninne sin Au Pair. Hun vi har er Vietnamesisk. Hun er kjempeflink og veldig nøye. (Noen ganger er hun helt frustrert over rotet mitt:-))

Mange vet jeg henger opp lapp på butikken også. En annen vennine av meg har gjennom byrå (City maid) med det er kjempedyrt.

Lykke til med å finne en. det gjør verdagen mye enklere.

Skrevet

Hei,

(Er det rengjøringshjelp du mener?)

Vi har det. Hun kommer hver torsdag og er i ca. 4 timer. Både vasker og stryker. Vi betaler 120 kr. timen. Vi fikk henne gjennom en venninne sin Au Pair. Hun vi har er Vietnamesisk. Hun er kjempeflink og veldig nøye. (Noen ganger er hun helt frustrert over rotet mitt:-))

Mange vet jeg henger opp lapp på butikken også. En annen vennine av meg har gjennom byrå (City maid) med det er kjempedyrt.

Lykke til med å finne en. det gjør verdagen mye enklere.

Vet du om vedkommende tar på seg flere vaskeoppdrag? Vi bor som tidligere nevnt i Oslo, men vet ikke hvor vi skal henvende oss for å komme i kontakt med en vaskehjelp, som ikke koster flesk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...