Gå til innhold

Pia Haraldsen

Anbefalte innlegg

Gjest snobbbobb
Skrevet

Hva er det med den jenta som er så irriterende?

ShitDiddelyDo
Skrevet

det var mitt svar også!!! :o)

Det er svært få som vil svare noe annet. :)

Gjest jo, det er det
Skrevet

Det er svært få som vil svare noe annet. :)

Jeg ville aldri svart noe slikt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville aldri svart noe slikt.

Hei, Pia!

Gjest snobbbobb
Skrevet

Hvem er Pia Haraldsen?

En Paris Hilton wannabee.

Hvis du ikke vet hvem Paris Hilton er heller så har du ikke gått glipp av noe.

Gjest Hurramegrundt123
Skrevet

Alt. Spesielt at hun sier at hun skal "Shøpe shole".

Gjest trultemor25
Skrevet

Hva var egentlig den store greia med hennes kjolevalg i barndåpen? Det har jeg ikke forstått, kan noen hjelpe meg?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva var egentlig den store greia med hennes kjolevalg i barndåpen? Det har jeg ikke forstått, kan noen hjelpe meg?

Akkurat det lurer jeg og på! Og akkurat _hvor_ ligner hun på Paris Hilton? Mellom ørene??

Skrevet

Vittig at dere diskuterer henne her i dag, jeg traff henne i helgen og hun er om mulig enda mer irriterende i virkeligheten!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vittig at dere diskuterer henne her i dag, jeg traff henne i helgen og hun er om mulig enda mer irriterende i virkeligheten!

He he..er hun? Kjenner du henne?

Gjest petrusa
Skrevet

Akkurat det lurer jeg og på! Og akkurat _hvor_ ligner hun på Paris Hilton? Mellom ørene??

hun bare vil bli kjent for å bli/være kjent, slik som paris hilton. bli kjent bare fordi hun er pia haraldsen. ingen likhet fysisk:-)

tror jeg vedkommende mente. Irriterer meg ikke over henne jeg da.

Skrevet

Hun har ikke naturlig sjarm, men lurer mange til å tro det. Irriterende for oss som ser hennes virkelige jeg =p

Skrevet

De er småstygge blekede blondiner? I tillegg til det uheldige mellomrommet mellom ørene...

Skrevet

He he..er hun? Kjenner du henne?

Neida jeg kjenner henne ikke. Var bare tilfeldigvis på samme fest som henne i København i går.... Det er bare et eller annet ved henne som jeg ikke klarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...