Gå til innhold

Pia Haraldsen

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun har ikke naturlig sjarm, men lurer mange til å tro det. Irriterende for oss som ser hennes virkelige jeg =p

Hehe, de som lar seg lure må være på hennes nivå rent intelligensmessig, for makan til mangel på sjarm har jeg ikke sett siden Valgerd slo på juletromma og sang La Det Svinge.

Skrevet

Alt, og som de andre sier her - hun mangler fullstendig sjarm.

Hehe jeg glemmer aldri en repotasje jeg så av henne for en stund tilbake der hun skulle komme med motetips.

Og det var følgende:

Bland dyrt og billig! F.eks skal man i selskap kan man kjøpe en dyr kjole på Kamikaze (og viste fram en til 8000kr) og supplere kjolen med noen billige øredobber fra Hennes til 39.90kr

eh.... hallo?????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...