ShitDiddelyDo Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Hun har ikke naturlig sjarm, men lurer mange til å tro det. Irriterende for oss som ser hennes virkelige jeg =p Hehe, de som lar seg lure må være på hennes nivå rent intelligensmessig, for makan til mangel på sjarm har jeg ikke sett siden Valgerd slo på juletromma og sang La Det Svinge. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Nei, nei....hele uvesenet!!!! *LOL* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Alt, og som de andre sier her - hun mangler fullstendig sjarm. Hehe jeg glemmer aldri en repotasje jeg så av henne for en stund tilbake der hun skulle komme med motetips. Og det var følgende: Bland dyrt og billig! F.eks skal man i selskap kan man kjøpe en dyr kjole på Kamikaze (og viste fram en til 8000kr) og supplere kjolen med noen billige øredobber fra Hennes til 39.90kr eh.... hallo????? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.