Gjest MSN.kluss Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Hva syns dere om dette? Tror jeg sitter inne med et par fordommer, men jeg ser for meg at det stort sett er snakk om mer eller mindre desperate folk som av en eller annen grunn ikke klarer å "ordne seg" på annet vis. Tar jeg feil? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg tror du tar feil. Jeg kjenner mange som driver med det, samt mange av de kandidatene de har møtt via nettet, og de er normale mennesker. Selvsagt finnes det noen merkelige skruer, men det gjør det også på puben;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Selvfølgelig tar du feil. Det er like mange typer mennesker på nettet som på byen. 0 Siter
Platina Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Når du selv sier det er fordommer du har, så har du vel skjønt at du tar feil? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Tenker du på slike sjekkesteder på nettet som Møteplassen, Finnenvenn og Blink? Kjenner mange som har funnet sin kjære der jeg, bl.a. meg selv, og ingen av disse er det du vil kalle sosiale tapere. Det er bare ikke alle som gidder fly på byen eller har tid til å ha fritidsinteresser hvor man kan møte noen skjønner du. Her på stedet hadde jeg heller ikke truffet noen interessante menn med min hovedinteresse, men kjæresten min deler den allikevel fordi han bor et annet sted. ) Så jepp - du har fordommer her! 0 Siter
Gjest Fordommer er fordommer, nett er kommet for å bli. Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Like feil som at du er sosial taper som må spørre om sånt på nett, og ikke venner i rl... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.