Gå til innhold

Nett-dating

Anbefalte innlegg

Gjest MSN.kluss
Skrevet

Hva syns dere om dette?

Tror jeg sitter inne med et par fordommer, men jeg ser for meg at det stort sett er snakk om mer eller mindre desperate folk som av en eller annen grunn ikke klarer å "ordne seg" på annet vis.

Tar jeg feil?

Skrevet

Jeg tror du tar feil. Jeg kjenner mange som driver med det, samt mange av de kandidatene de har møtt via nettet, og de er normale mennesker. Selvsagt finnes det noen merkelige skruer, men det gjør det også på puben;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvfølgelig tar du feil. Det er like mange typer mennesker på nettet som på byen.

Skrevet

Når du selv sier det er fordommer du har, så har du vel skjønt at du tar feil? :)

Skrevet

Tenker du på slike sjekkesteder på nettet som Møteplassen, Finnenvenn og Blink?

Kjenner mange som har funnet sin kjære der jeg, bl.a. meg selv, og ingen av disse er det du vil kalle sosiale tapere. Det er bare ikke alle som gidder fly på byen eller har tid til å ha fritidsinteresser hvor man kan møte noen skjønner du. Her på stedet hadde jeg heller ikke truffet noen interessante menn med min hovedinteresse, men kjæresten min deler den allikevel fordi han bor et annet sted. :o)

Så jepp - du har fordommer her!

Gjest Fordommer er fordommer, nett er kommet for å bli.
Skrevet

Like feil som at du er sosial taper som må spørre om sånt på nett, og ikke venner i rl...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...