org Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 ... kan skaffe en link til ei norsk nedlastingsside med "Det ække lett å værra kul" med Øystein Sunde! Den var på Øystein Sundes 40. beste, sang nr 15 på cd nr. 1. Jeg betaler GJERNE for å laste ned låten! Ja, jeg har lett - lenge og vel, men er ei sann kløne til både å søke og å laste ned... Tusen takk for nattlige (og andre) svar! 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Hvis du gjerne betaler for den, kan du ikke kjøpe cden da? 0 Siter
Aryane Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Du finner den på Limewire hvis du søker på Øystein Sunde... 0 Siter
org Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Hvis du gjerne betaler for den, kan du ikke kjøpe cden da? Kan jeg godt. Men da jeg skrev innlegget, var klokka 1.15 (på natta), og jeg trengte egentlig den sangen før kl 8.10 neste morran... Dårlig planlagt av meg, men sånn var situasjonen! Men det gikk bra, likevel! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.