Gå til innhold

Hvordan spørre?

Gjest Dette hadde jeg aldri trodd...

Anbefalte innlegg

Gjest Dette hadde jeg aldri trodd...
Skrevet

Gutt 26 her.

Hvordan er det mulig sier jeg bare.. Føler meg helt fjortiss om dagen, totalt lost in space.

Har vært på dater'n med ei dame en stund.. Klina litt, føler jeg får god respons, og vi er på nett.. Jeg greier bare ikke komme med setningen "har du lyst til å være min?"

Vet ikke hva problemet er, er nok jævla redd for å få et sorry mac som svar selvom oddsen for det virker lav..

Noen som har noen gullkorn å komme med, gjerne i hvilken setting.

Gjest Dame her
Skrevet

Trenger du spørre direkte da? Kan du bare ikke prøve å slappe av og ta det som det kommer. Er hun interessert i å "bli din", så blir hun det, uten at du spør om det.

Skrevet

Enig med "dame her". Ikke spør... Hvis derer er ment to be så blir det dere to.. Bare ta initiativ til å finne på ting og være sammen med henne. Det blir altfor dumt å spørre om hun vil være i et forhold med deg etter noen dater og klining. Hvis hun ikke hadde vært int. i forhold med deg hadde hun ikke ville vært sammen med deg.

Vent å se an. Forhold utvikler seg av seg selv. Etter en periode kan du høre med henne hvor hun mener dere står.

Skrevet

Jeg hadde fått latterkrampe av et sånt spørsmål. Man merker vel om man er samme eller ikke i din alder? :)

Skrevet

Nå er det noen år siden jeg sto overfor problemet selv, men da samboeren min og jeg begynte å date så gikk det iallfall sånn: Vi hadde hengt sammen i noen uker, gått på fester sammen og tilbrakt generelt mye fritid sammen.

Venner av oss spurte etterhvert om vi var et par. Så en dag kom han til meg og nevnte det i forbifarten at "folk spør om vi er sammen". Jeg bekreftet at de spurte meg også, og han sa "ja, er vi det da?". Ja, så ble vi nå enige om det, da. :)

Dette er litt over 9 år siden, så jeg tror faktisk vi er det... ;)

Skrevet

Jeg trodde du ikke turte å spørre: 'Har du lyst til å være med inn?' :)

Men du kan jo ta det der? Rett og slett invitere hjem til deg og ikke bare fly på byen. Trenger ikke bli sex hvis dere ikke er klare for det, bare en hyggelig kveld med mat... Eller mer - improvisér!

Den kvelden blir dere kjærester. Sånn er det bare.

Skrevet

Nå er det noen år siden jeg sto overfor problemet selv, men da samboeren min og jeg begynte å date så gikk det iallfall sånn: Vi hadde hengt sammen i noen uker, gått på fester sammen og tilbrakt generelt mye fritid sammen.

Venner av oss spurte etterhvert om vi var et par. Så en dag kom han til meg og nevnte det i forbifarten at "folk spør om vi er sammen". Jeg bekreftet at de spurte meg også, og han sa "ja, er vi det da?". Ja, så ble vi nå enige om det, da. :)

Dette er litt over 9 år siden, så jeg tror faktisk vi er det... ;)

Hehe, akkurat sånn skjedde det med oss også :-)

Da var vi bare 16 og 17 år gamle og jeg tror da vi fortsatt er sammen ;-)

Skrevet

Hehe, akkurat sånn skjedde det med oss også :-)

Da var vi bare 16 og 17 år gamle og jeg tror da vi fortsatt er sammen ;-)

Vi var 18 og 21, og har fremdeles fast følge. :)

Skrevet

Vi var 18 og 21, og har fremdeles fast følge. :)

Sikkert en sånn typisk måte å finne ut at man er sammen i den alderen.. Hadde nok trolig ikke gjort det sånn idag ;-)

Skrevet

Sikkert en sånn typisk måte å finne ut at man er sammen i den alderen.. Hadde nok trolig ikke gjort det sånn idag ;-)

Jeg svarte deg på mail kl 13:20. Kom den frem?

Skrevet

Jeg svarte deg på mail kl 13:20. Kom den frem?

Jepp, du har svar:-)

Skrevet

Jepp, du har svar:-)

Den har ikke kommet enda, men da vet jeg at den er underveis :-)

Skrevet

Den har ikke kommet enda, men da vet jeg at den er underveis :-)

Den ble avsendt kl. 13.44 :-)

Skrevet

Den ble avsendt kl. 13.44 :-)

Hmmm. Enda ikke dukket opp. Jeg må stikke nå, men skal sjekke igjen om en times tid.

Skrevet

Hmmm. Enda ikke dukket opp. Jeg må stikke nå, men skal sjekke igjen om en times tid.

Du får gi beskjed om du ikke har den i løpet av dagen da :-)

Skrevet

Er jo greit å få det bekreftet, så man vet hva man skal svare når folk spør. Og at man er enig om hva man skal svare, liksom. :)

Skrevet

Du får gi beskjed om du ikke har den i løpet av dagen da :-)

Jeg har fått mail fra andre etterpå, så det er fint om du kan sende den på nytt.

Skrevet

Jeg har fått mail fra andre etterpå, så det er fint om du kan sende den på nytt.

Sendt den en gang til nå....

Skrevet

Er jo greit å få det bekreftet, så man vet hva man skal svare når folk spør. Og at man er enig om hva man skal svare, liksom. :)

Det har du rett i. Vi får nok være glade for at vi slipper å havne i en slik situasjon igjen ;-)

Skrevet

Det har du rett i. Vi får nok være glade for at vi slipper å havne i en slik situasjon igjen ;-)

Det vet man jo aldri da. :-O

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...