Gjest togli Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det vet man jo aldri da. :-O Sant nok :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg har fått mail fra andre etterpå, så det er fint om du kan sende den på nytt. Nå har jeg sendt mailen for tredje gang. Håper alle gode ting er tre:-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Nå har jeg sendt mailen for tredje gang. Håper alle gode ting er tre:-) Alle gode ting ER tre Mailen er mottatt og besvart! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Alle gode ting ER tre Mailen er mottatt og besvart! Godt det:-) Du har også svar igjen... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Godt det:-) Du har også svar igjen... Jeg våger nesten ikke å si det, men postmappa mi er fortsatt tom... Ikke lett å holde kontakten med deg på denne måten Har du msn? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg våger nesten ikke å si det, men postmappa mi er fortsatt tom... Ikke lett å holde kontakten med deg på denne måten Har du msn? Huff da :-/ Jepp, jeg har MSN, men vil helst ikke legge ut adressen her da... Om du har en adresse kan jeg legge deg til? Eller hvordan funker det? PS: Sender mailen en gang til, så ser vi om alle gode ting er to ;-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Huff da :-/ Jepp, jeg har MSN, men vil helst ikke legge ut adressen her da... Om du har en adresse kan jeg legge deg til? Eller hvordan funker det? PS: Sender mailen en gang til, så ser vi om alle gode ting er to ;-) Msn-adressen min er den samme som mailadressen min Så du kan bare legge meg til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.