Gå til innhold

Kosttilskudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

SOm jeg har sagt her tidligere, prøver jeg å gå ned noen kilo i høst/vinter. Skal ned 6 kilo fra august til mars. Det går treeegt, bare 1,5 kilo så langt er borte.

Nå har jeg kjøpt et mineraltilskudd (Aqua-min) som er vanndrivende. Føler meg litt blubben i leggene, og håper at overflødig vann forsvinner. Jeg har også en pakke med eplecidereddik og en pakke med noe omega3 liggende (ble overtalt av en telefonselger en gang...).

Burde jeg ta noe av dette? Jeg er helt grønn når det gjelder kosttilskudd - har nesten aldri tatt noe som helst, bortsett fra i graviditetene.

Skrevet

Det sies at eplecidereddik i/og et glass vann (avhengig av om det er piller eller flytende) før måltidene skal hjelpe.

Skrevet

Det sies at eplecidereddik i/og et glass vann (avhengig av om det er piller eller flytende) før måltidene skal hjelpe.

Det skal hjelpe slik at en forbrenner fett? Det står ingenting utenpå den pakka hva det skulle hjelpe mot.....

*grønn*

Skrevet

Det skal hjelpe slik at en forbrenner fett? Det står ingenting utenpå den pakka hva det skulle hjelpe mot.....

*grønn*

Aner ikke hvordan det skal funke, men det sies at det virker. At det renser kroppen på en eller annen måte tror jeg.

Jeg håper du har eplecideredikken i tablettform for den flytende er _grusom_!

Skrevet

Aner ikke hvordan det skal funke, men det sies at det virker. At det renser kroppen på en eller annen måte tror jeg.

Jeg håper du har eplecideredikken i tablettform for den flytende er _grusom_!

Ja, det er tabletter. De er fryktelig sure i det sekundet de treffer tunga, før jeg svelger dem, så jeg kan tenke meg at flytende må de smake horribelt!

Gjest Det var lite
Skrevet

Ja, det er tabletter. De er fryktelig sure i det sekundet de treffer tunga, før jeg svelger dem, så jeg kan tenke meg at flytende må de smake horribelt!

Gått ned 1,5 kg. på 2 mnd.? Høres ikke ut som om du gjør det rett, gitt.

Skrevet

Gått ned 1,5 kg. på 2 mnd.? Høres ikke ut som om du gjør det rett, gitt.

Nei....

Men jeg vil ikke ha noen ekstrem slankekur med pulver og kunstig næring. Har tre barn, og kan ikke spise spesialmat, synes jeg. Prøver å spise mindre til hvert måltid, ikke spise godteri i uka og drikke mye vann. I tillegg trener jeg ca tre ganger i uka (rask tur + friskis&svettis), 1 time hver gang. Tenkte det skulle gå greit, jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...