Gjest prust Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 SOm jeg har sagt her tidligere, prøver jeg å gå ned noen kilo i høst/vinter. Skal ned 6 kilo fra august til mars. Det går treeegt, bare 1,5 kilo så langt er borte. Nå har jeg kjøpt et mineraltilskudd (Aqua-min) som er vanndrivende. Føler meg litt blubben i leggene, og håper at overflødig vann forsvinner. Jeg har også en pakke med eplecidereddik og en pakke med noe omega3 liggende (ble overtalt av en telefonselger en gang...). Burde jeg ta noe av dette? Jeg er helt grønn når det gjelder kosttilskudd - har nesten aldri tatt noe som helst, bortsett fra i graviditetene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det sies at eplecidereddik i/og et glass vann (avhengig av om det er piller eller flytende) før måltidene skal hjelpe. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det sies at eplecidereddik i/og et glass vann (avhengig av om det er piller eller flytende) før måltidene skal hjelpe. Det skal hjelpe slik at en forbrenner fett? Det står ingenting utenpå den pakka hva det skulle hjelpe mot..... *grønn* 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det skal hjelpe slik at en forbrenner fett? Det står ingenting utenpå den pakka hva det skulle hjelpe mot..... *grønn* Aner ikke hvordan det skal funke, men det sies at det virker. At det renser kroppen på en eller annen måte tror jeg. Jeg håper du har eplecideredikken i tablettform for den flytende er _grusom_! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Aner ikke hvordan det skal funke, men det sies at det virker. At det renser kroppen på en eller annen måte tror jeg. Jeg håper du har eplecideredikken i tablettform for den flytende er _grusom_! Ja, det er tabletter. De er fryktelig sure i det sekundet de treffer tunga, før jeg svelger dem, så jeg kan tenke meg at flytende må de smake horribelt! 0 Siter
Gjest Det var lite Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Ja, det er tabletter. De er fryktelig sure i det sekundet de treffer tunga, før jeg svelger dem, så jeg kan tenke meg at flytende må de smake horribelt! Gått ned 1,5 kg. på 2 mnd.? Høres ikke ut som om du gjør det rett, gitt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Gått ned 1,5 kg. på 2 mnd.? Høres ikke ut som om du gjør det rett, gitt. Nei.... Men jeg vil ikke ha noen ekstrem slankekur med pulver og kunstig næring. Har tre barn, og kan ikke spise spesialmat, synes jeg. Prøver å spise mindre til hvert måltid, ikke spise godteri i uka og drikke mye vann. I tillegg trener jeg ca tre ganger i uka (rask tur + friskis&svettis), 1 time hver gang. Tenkte det skulle gå greit, jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.