Gå til innhold

Hva gir du i kveld? (halloween)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir du til barna som går halloween i kveld?

Noen som gjør noe spesielt når barna ringer på døra?

Disse spørsmålene er ment for de som tar i mot halloween barna,kritikk av halloween har vi tatt før.

Skrevet

Jeg stikker innom LIDL etter jobben og kjøper en svær "partypakke" - billig og masse godteri.

Gjør ikke noe annet enn å gi.

Skrevet

Jeg kjøper poser med innpakket godteri på Nille og Europris, sikkert dårlige greier, men nokså billig. Vi får haugevis av barn på døra, så det kommer på 200-300 kr totalt selv om jeg gir bare litt til hver. Jeg har også kjøpt én pose med Halloween-sjokolader, de er reservert for nabounger jeg drar kjensel på.

Jeg foretrekker sånt som er innpakket enkeltvis, det blir mye griseri i vått vær ellers når mange bare har plastposer å bære i. Og så er det lett å gi like mye til alle, typen 2 til hver av hver sort. Jeg tror det er mest (frukt)karameller i de posene.

Skrevet

Jeg kjøper poser med innpakket godteri på Nille og Europris, sikkert dårlige greier, men nokså billig. Vi får haugevis av barn på døra, så det kommer på 200-300 kr totalt selv om jeg gir bare litt til hver. Jeg har også kjøpt én pose med Halloween-sjokolader, de er reservert for nabounger jeg drar kjensel på.

Jeg foretrekker sånt som er innpakket enkeltvis, det blir mye griseri i vått vær ellers når mange bare har plastposer å bære i. Og så er det lett å gi like mye til alle, typen 2 til hver av hver sort. Jeg tror det er mest (frukt)karameller i de posene.

På LIDL koster en sånn kjempepose med innpakket godteri 29,90 :)

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt der hvis vi bare hadde hatt en butikk i nærheten.

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt der hvis vi bare hadde hatt en butikk i nærheten.

Ja, det er jo vesentlig! :)

Skrevet

Jeg kjøper noe som er pakket inn enkeltvis (pose med fox, smørbukk, dumle, og kanskje kjærligheter). Jeg blander det i en skål og gir en liten neve til hver unge.

Jeg gjør ikke noe annet, bortsett fra kanskje å late som jeg blir litt redd.

Skrevet

Jeg har kjøpt inn gul Fox, grønn Fox og smørbukk (liker at det er innpakket).

Så får barna plukke seg litt hver.

Heldigvis pleier vi ikke å få så mange besøk (men det øker jo fra år til år) ...

Skrevet

Jeg har kjøpt inn gul Fox, grønn Fox og smørbukk (liker at det er innpakket).

Så får barna plukke seg litt hver.

Heldigvis pleier vi ikke å få så mange besøk (men det øker jo fra år til år) ...

KOMMER! :) BØ"!

Skrevet

Hehe. Jeg gleder meg - og lover å bli livredd!

OÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Skrevet

Jeg blir sterkt overrasket hvis noen kommer hit i kveld siden vi bor på øde bondelandet. Heldigvis, for jeg har ikke mer enn knekkebrød og kjeks å by på.

Skrevet

Jeg blir sterkt overrasket hvis noen kommer hit i kveld siden vi bor på øde bondelandet. Heldigvis, for jeg har ikke mer enn knekkebrød og kjeks å by på.

Knekkebrød med brunost må da være skikkelig halloween kost vel :)

De fortjener da å få såpass når de har funnet veien helt ut til deg patsi!?

Skrevet

Knekkebrød med brunost må da være skikkelig halloween kost vel :)

De fortjener da å få såpass når de har funnet veien helt ut til deg patsi!?

Ok, jeg skal kline til med litt brunost også i kveld da, hvis noen kommer :o)

Skrevet

Jeg kjøpte en godteposen som inneholdt mange småposer. Tenkte å gi disse dersom det kommer noen.

Og ang. kritikk. Det finnes visse "regler" for Halloween som vi i norge bør lære oss (og da spesielt barna som er ute og går). Dersom det ikke står på utelys så vil ikke personene i huset ha besøk. Så for de som ikke ønsker besøk: Slå av utelys. (Og dersom noen skulle komme og ringe på alikevel så kan du jo forklare dette)

Skrevet

Kjøpte en slik jeg. Men den var på tilbud for 19,90 da jeg kjøpte den. Mange småposer inne med litt i hver pose. Så jeg er klar.

Skrevet

Kjøpte en slik jeg. Men den var på tilbud for 19,90 da jeg kjøpte den. Mange småposer inne med litt i hver pose. Så jeg er klar.

Javisst - 19.90 var det ja! :)

Kjøpte nettopp til en bursdag.

Gjest fox og nok og grønn fox
Skrevet

heter det grønn fox? den svarte heter jo nox, så rart at den grønne ikke har fått eget navn. :)

Gjest bewitched
Skrevet

Er det i kveld de kommer disse trick or treat-småttisene altså?? Da var det godt jeg tittet innom her, så jeg er forberedt..

Skrevet

heter det grønn fox? den svarte heter jo nox, så rart at den grønne ikke har fått eget navn. :)

Det er godt mulig den har et navn. Det har jeg ikke sett etter (det er forresten sånne små i pose).

Husker godt den svarte Nox-en, og i tillegg var det Rex (brun).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...