flisa Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 heter det grønn fox? den svarte heter jo nox, så rart at den grønne ikke har fått eget navn. ENIG - den skulle hett LOX - for Lime... 0 Siter
muriel Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Kjøpte en boks med 60 kjærlighet på pinne, den kostet 69 kroner. Alle djevler, monstre og spøkelser (og alle andre også, forsåvidt) som har ringt på i kveld, har fått en kjærlighet. Det er fremdeles noen igjen, de ender vel som lørdagsgodt, tenker jeg. 0 Siter
muriel Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Kjøpte en boks med 60 kjærlighet på pinne, den kostet 69 kroner. Alle djevler, monstre og spøkelser (og alle andre også, forsåvidt) som har ringt på i kveld, har fått en kjærlighet. Det er fremdeles noen igjen, de ender vel som lørdagsgodt, tenker jeg. Åååå, skulle du vite om jeg gjør noe annet enn å fore dem? Jeg ber dem pent om å lette på maska, delvis fordi jeg er nysgjerrig (jobber på skolen og kjenner 80% av alle fjesene under) og delvis fordi lillejenta på 3 er litt redd alle skumlingene på trappa vår ) 0 Siter
Gjest kjærlighet på pinne Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Kjøpte en boks med 60 kjærlighet på pinne, den kostet 69 kroner. Alle djevler, monstre og spøkelser (og alle andre også, forsåvidt) som har ringt på i kveld, har fått en kjærlighet. Det er fremdeles noen igjen, de ender vel som lørdagsgodt, tenker jeg. Er nok mange som har tenkt som deg ) Kurven var "full" av kjærlighet på pinne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.