favn Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 hehe....da er det mange "syke" mennesker i verden gitt! Folk har ulik temperement, og kalle folk syke fordi de våger å vise følelser sier noe om det "beherskede" samfunnet vi lever i...Kaldt, spør du meg... Nå leser du som fanden leser bibelen, men det var nok meningen. 0 Siter
Gjest 333fd Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Selvsagt går det over - tre uker etter 'over' husker du ikke hva han het engang ;-) Anbefaler deg litteratur som Knut Hamsun, Cold Mountain, Roemeo og Julie.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Selvsagt går det over - tre uker etter 'over' husker du ikke hva han het engang ;-) Si heller to år så tror jeg deg ;o) 0 Siter
favn Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Anbefaler deg litteratur som Knut Hamsun, Cold Mountain, Roemeo og Julie.... *lol* 0 Siter
favn Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Si heller to år så tror jeg deg ;o) Jada, det er som jeg sa ingen fasit... men et forelskelse uten feedback/næring som varer et 'helt liv' uten å gå over, er mer patologisk enn gode, sunne følelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.