Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet det er tidlig, men jeg spør likevel. :)

Hva i alle dager skal jeg gi til tantebarna? Hva liker ung(domm)er nå til dags? :)

Hva slags julegavetips har du til:

Gutt på 9 år.

Gutt på 10 år.

Jente på 11 år.

Gutt på 13 år.

Tips mottas med takk. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Hvis en av de har mobil med kontantkort, pleier det og være en super gave.

Til jenta kan du jo kjøpe en fin genster/topp? Finner mye fint til en ok pris på f.eks H&M.

Gavekort på cd?

Spør om disse guttene samler på noe, så kan du evnt kjøpe noe av det.

Skrevet

Hvis en av de har mobil med kontantkort, pleier det og være en super gave.

Til jenta kan du jo kjøpe en fin genster/topp? Finner mye fint til en ok pris på f.eks H&M.

Gavekort på cd?

Spør om disse guttene samler på noe, så kan du evnt kjøpe noe av det.

Ok, takk for tips! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Ok, takk for tips! :)

Bare hyggelig :-)

Er så vidt begynt og sette hjernen i julegavemodus, blir jo verre og verre med og finne på ting til barna.

For og ikke snakke om foreldre og svigerforeldre. Sukk.

hare1365380455
Skrevet

Bøker: Charlie og sjokoladefabrikken, frøken detektiv (Nancy Drew), hobbybok, Heksene (Roald Dahl). Jenta: smykkeskrin. Guttene: lommelykt, gavekort cd.

hare1365380455
Skrevet

Er så vidt begynt og sette hjernen i julegavemodus, blir jo verre og verre med og finne på ting til barna.

Foreldre/svigerforeldre: fotoalbum med noen bilder i, kalender som du kan lime bilder på/sønnen din kan tegne på (de har en på nille vet jeg).

Skrevet

Ja, det er et mareritt hvert eneste år, jeg vrir hjernen til det ytterste.

Gidder ikke kjøpe noe fancy i år, for jeg får bare noe ræl tilbake. Kjedelig. :P

Gjest Shira12
Skrevet

Foreldre/svigerforeldre: fotoalbum med noen bilder i, kalender som du kan lime bilder på/sønnen din kan tegne på (de har en på nille vet jeg).

Ikke dumt! Skal notere meg det :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det er et mareritt hvert eneste år, jeg vrir hjernen til det ytterste.

Gidder ikke kjøpe noe fancy i år, for jeg får bare noe ræl tilbake. Kjedelig. :P

Samme her også.

Jeg prøver og gi en skikkelig ting, trenger ikke koste så mye, men er skikkelig.

Men får så mye skrot tilbake.

Da kan en heller la være og gi hverandre noe.

Skrevet

Samme her også.

Jeg prøver og gi en skikkelig ting, trenger ikke koste så mye, men er skikkelig.

Men får så mye skrot tilbake.

Da kan en heller la være og gi hverandre noe.

Ja, jeg kjøper bare til foreldre, søsken og tanteunger, så får samboeren kjøpe til sine. Føler liksom jeg må gi noe da.

Prøver presanger.no i år, det så jo veldig kjekt ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...